Ta lige et par timers søvn. Det var jo heller ikke synderligt konstruktiv at debattere points i tråden som du slv gjorde tidligere :-) Sov sødt /S |
Kaffe & Co:Mikael christiansen:Da det giver ingen viden videre , det du skriver , han kan ikke bruge din kommentar til noget brug bart , ud over du griner lidt af hvor dårligt det er , kom frem med noget viden videre der hjælpe tråd starter frem i verden som iværksætter
Ta lige et par timers søvn. Det var jo heller ikke synderligt konstruktiv at debattere points i tråden som du slv gjorde tidligere :-)
Sov sødt
/S
jeg synes det var en mystisk kommentar den anden gav , jeg ville da gerne have en bedre kommentar fra den anden bruger så tråd starter kunne lære noget og vis jeg ikke kommenter ville jeg ikke kunne sove for jeg ville have det dårlige med ikke at give den kommentar , så det ikke kun blev ironi og lave sjov med tråd starter
Det med points det var vigtigt for det gav viden videre at det er vigtigt at kommenter vis man giver et minus , så man lære af sine fejl .
Sover sødt når jeg lige har forklaret hvorfor , for der er intet som dårlig samvigtighed over en anden ikke forstår en , for vi skal hjælpe hinanden på bedste iværksætter vis
Bliv gratis medlem