Jeg har lavet det på wix.com og derfor er det flashbaseret. Hvor stor en indflydelse vil det have på SEO og for at eventuelle kunder kan finde min side?
Hvis jeg reklamerer på googleAdword, vil det så være sværere at finde min hjemmeside end andre hjemmesider?
Hej Anders,
Selvom det er prøvet med forskellige workarounds for at få Google til at kunne finde undersiderne, så handicapper du dig selv i forhold til konkurrenterne, som shoppen ser ud nu. En god ting ved en webshop er at ens produkter kan blive fundet på en stribe forskellige, meget specifikke søgninger. Det er svært med din shop, når enkeltprodukterne ikke har deres egen underside, men kun ligger på kategorisiderne.
Du kan godt reklamere på Google Adwords, Facebook m.m., men så jeg vidt jeg kunne se på en 30-sekunders kig på din kildekode, så kan du kun sende folk til kategorierne og ikke til specifikke produkter. Så du kan ikke sende søgninger på "Silikone cover ipad" hen til lige præcis et af dine silikone covers, men kun til den generelle Ipad-kategori. Det kan godt gå ud over din Adwords-effektivitet.
Generelt set vil jeg anbefale dig at få bygget en webshop, som ikke er bygget op i ren flash. Især hvis du vil noget seriøst med din shop og gerne gøre den større på sigt.