Hej Amino. |
Hej,
Det er en lækker hjemmeside.
Hilsen Korn
Hej Amino. |
Hej Andreas, Nu ved jeg ikke hvordan siden skal bruges i den samlede markedsføring for fotografen, men for at vudere om "produktet" er noget for mig, har jeg behov for følgende information: - Geografi. Struer står i bunden på forsiden fint. Måske en side om priser / kørsel, gerne med priseksempler. Hvad koster en kørsel til x, eller 50 km kørsel. - Kvalitet. Du har billederne i forskellige gallerier. Jeg ville nok overveje at dele dem efter, hvad folk er interesseret i at købe: Bryllup, Portrætter, Modeller, Reklame, Produkter ex. - Pris. Jeg kan ikke umildbart finde nogen priser / eksempler. Selve historien om firmaet er jeg i tvivl om. Den kunne sagtens være bedre / mere spændede og informativ. Et godt billede af fotografen ville ikke skade. CVR nr mangler. Det virker som om der mangler en strategi for hvad i vil med siden. Var jeg i dit sted ville jeg forsøge at give brugeren en hel klar oplevelse af: hvad han får, og hvad det koster. Med venlig hilsen |
Det er da en ok side, -men ikke noget himmelråbende, -eller noget det får mig til at sidde og klappe i mine små hænder.. Nu spørger du jo selv, - men i mine øjne virker siden ikke specielt professionel - eller professionelt lavet. Ligner oprigtigt talt et "first-shot-wordpress-eksperiment" eller noget Andreas selv kunne have lavet.. Og der er ikke tænkt SEO i forhold til siden.. så formålet med siden ser jeg heller ikke rigtigt.. Beklager men i mine øjne er det en ommer hvis siden skal bruges erhvervsmæssigt.. vh/ Ulrik |
Rigtigt flot hjemmeside længere titlen med enkle søgeord i jeg mener denne her titlen <title>Fotograf Andreas Houmann</title> gerne alle 67 tegn der vises på google Kontakt siden ville jeg ligge mit CVR nummer på , vis haves et Give alle billeder titler og tags , derved findes i google billedet søgning |
Tak for inputtet. Det er ikke min side. Det er en side jeg har lavet for en kunde. Han skal lige bestemme sig for priserne osv. og han er klar over at der skal være mere tekst osv. |
Det er meningen at siden skal være enkel. Den skal være helt enkel og lækker. Det er den. |
Tak for inputtet. Jeg har ikke lavet noget SEO på siden endnu, det gør jeg i løbet af de næste par dage. Jeg skulle prioritere tiden, for jeg havde kun mulighed for kontakt med kunden i en begrænset tidsperiode, så jeg skulle have så meget tekst, billeder osv. som muligt. Men tak for inputtet! |
Prøv at arbejde lidt mere med logo'et/toppen, så den kommer til at passe til resten af designet. Jeg synes lidt den falder udenfor, og bliver en smule kedelig at se på. Kontaktformularen i bunden, er lige i overkanten mht. størrelse. Ellers fin og simpel side |
Hej Andreas, Når man trykker på "Houmann Foto" eller "Galleri" (altså over drop-down teksten), ryger man til forsiden. Skete det for mig, ville jeg nok tro at siden var defekt og bevæge mig videre. SEO-delen skal jeg nok lade være med at kommentere på, når du ikke har tænkt den ind endnu. |