der er bare 1 stor forskæl på dem om mig ved vu hvad den er der er stort firma og har mange ansat kun til og styre deres hjemeside min er kun på mit privatepland ikke mange møndter til og ansætte folk
Du bad folk om deres mening, og den er der mange der har tilkendegivet.
Og jeg må give dem ret. Det ser meget kedeligt ud til at fænge folk. Man kan så sige at den er meget målrettet, så folk som er interesseret i det indhold du har på siden, vil måske være noget mere overbærende med det simple/kedelige design, frem for sider der er massere af alternativer til (fx aod.dk/pcworld.dk/computerworld.dk/datatid.dk).
Så synes nu heller du skulle spørge lidt mere ind til det du er i tvivl om, i stedet for at gå i forsvar med det samme. Og så være glad for at der er folk der gider at tage stilling til det, og skrive det til dig!
det gøre jeg så ment også men syntes det er vildt og samline med spsie
men på en måde er det jo også ros men jeg er ene mand og jeg tager det til mig og til overvejlese ingen trivl om det jeg tage alt der bliver sagt her alvorligt
Ja det kan måske godt virke lidt overvældende at sammenligne det med Spies, men omvendt så er det ikke så svært som mange tror. Hvis man vil betale andre for det, så kan du for 3-4.000 kroner få en flot Wordpresshjemmeside, der er godt søgemaskine optimeret og det hele. Og alt efter hvor meget du vil gå ind i det, så er det ikke så mange penge. Den tid du selv har brugt på at rode med det, kunne du gå på arbejde og gøre det du er rigtig god til, for at tjene penge til at en ung gut laver en super sprød side til dig :)
det første det psaaer ikke til siden da den er lave i joomla
for det ande har jeg ingen penge og smide efter siden
Det er så her, at et godt netværk gør underværker. Mit kommende website har ikke kostet mig en krone, hverken design eller programmering. Jeg har simpelthen lavet nogle gode aftaler med henholdsvis en webdesigner og en programmør til gengæld for min service som tekstforfatter. Man kan komme langt med "Noget for noget"!
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.