Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

alternativ hjemmeside !

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Ah, ok

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 16:42
Dato: 17-02-2007 14:06:42
Forfatter: Tyllesen
Den lave pris giver dig ret til at bruge designet.. Men forhindre ikke andre i at købe det samme design. Hvis du betaler den høje pris, tager de designet ''ned'' så der ikke er flere der får mulighed for at købe det...

Charly

Men hvad gør man ved det hvis der fx allerede er 20 andre der HAR købt designet ?.. Så det jo ikke specielt unikt alligevel, selv om man betaler kassen for det ? :s..

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 16:46
Dato: 17-02-2007 16:41:48 Forfatter: Brian Frænde - inmende
Dato: 17-02-2007 14:06:42 Forfatter: Tyllesen
Den lave pris giver dig ret til at bruge designet.. Men forhindre ikke andre i at købe det samme design. Hvis du betaler den høje pris, tager de designet ''ned'' så der ikke er flere der får mulighed for at købe det...

Charly

Men hvad gør man ved det hvis der fx allerede er 20 andre der HAR købt designet ?.. Så det jo ikke specielt unikt alligevel, selv om man betaler kassen for det ? :s..

Hej Brian

Det kan jeg kun give dig ret i... Men man kan se hvor mange der har downloaded den før dig og så er det jo op til en selv..

God weekend

Charly

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 16:48
@ Brian.

Jeg forstod også unique price som noget andet, for ellers er der jo andre der har samme design...

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 17:13
Men det er der jo så ikke hvis den ikke har været downloadet før...

/Charly
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 12:59
Vil lige tillade mig at (rette??) på Martin Tygsens første indlæg..

Han henviser til monstertemplate.com - adressen må være templatemonster.com

EDIT: Kan se, at begge domænenavne henviser til templatemonster.com :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:20
Matias - du har helt ret :) Det var vidst kun et held at mit link virkede.

Angående den unikke pris, så falder den i takt med at folk køber templaten. Det vil sige hvis en template af købt 5 gange vil den unikke pris være lavere end hvis den var købt 0 gange. Sådan læser jeg det ihvertfald.

Derudover ser det ud til at de fjerner templates hvis de er downloadet mere end 15 gange. Jeg kan ihvertfald ikke finde en eneste der er over 15 :)

Angående osc templates, så er det rigtigt at de er meget anderledes end de osc shops man ser til dagligt, men det er nu alene af den grund at du ikke kan se når en shop anvender en osc der er modificeret. Med mindre du kigger nøje efter.

F.eks. morfars.dk eller gadget.dk som begge bygger på osc kernen. Man skal dog være opmærksom på at de templates der købes ofte er MEGET dårligt strukturet, især med sprogstyrring, mange af de ændringer de har lavet er ikke kodet ind i sprogdelen, det vil sige mange billeder, tekster med mere vil ikke ændre sprog. Men det er bestemt muligt at tilrette hvis man har nogle timer og en smule teknisk viden.
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)