Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du vide sandheden om sundhed? min nye hjemmeside. (Feedback til design, brugervenlighed mm.)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

God idé med din side - da det er nu er blevet nævnt, at din side ganske rigtigt er super flot, vil jeg nævne et par ting, der ikke virker for mig. Som konstruktiv kritik:

1. Når jeg læser ordene "Sandheden om sundhed", bliver jeg skræmt. Der går næsten konspiration i ordene, som om der stod "Det de ikke vil have du skal vide". Kan man ikke bløde lidt op på formuleringen? "Fakta om sundhed" er måske lige kedeligt nok, men noget der lyder lidt mere troværdigt, for troværdigheden bliver alfa og omega, hvis du skal sælge coaching-timer.

2. Stavefejl. Det er ikke alle der har det på samme måde, men jeg har svært ved at tage en side med stavefejl seriøst. "Livstil platformen" burde være "Livsstilsplatformen", der mangler nutids-r i "E-bogen ændre dit syn på sundhed" osv.

3. Jeg mangler et hurtigt overblik over HVAD det egentlig er du kan som ingen andre før har fortalt mig som besøgende. Selvfølgelig skal du ikke røbe for meget, for du skal jo have folk til at hente din e-bog, men det er ikke nok for mig at få at vide at "Jeg kender en sandhed du ikke gør". Igen mangler jeg bare ET lille kødben, der kan øge troværdigheden. Når jeg klikker ind under "Personlig coaching" kommer der lidt af det, men måske mangler jeg et "DET her drejer det sig om"-et sted. Bare en lille teaser inden jeg får e-bogen.

4. Det er fint, at du tydeligt placerer dankort-logos i højre side, så jeg kan se at jeg kan betale med dankort. Men siden lægger først og fremmest op til at jeg nu skal have information om sundhed. Derfor forvirrer det mig at jeg ser dankort-logos, for hvad er det egentlig jeg skal betale for? Enten bør det vises tydeligt at "Her sælges super gode produkter og du kan betale for dem med dankort", eller også ville jeg først vise de logos et sted i processen hvor kunden overvejer at købe produkter (efter at have modtaget gratis information enten på siden eller via e-bogen).

Håber det kan bruges til noget, og held og lykke med at pumpe motivation ind i en masse mennesker :-).

/Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 12:58

Mikael christiansen:

Lasse Burholt:

Mikael christiansen:

Helt ærligt forstår jeg ikke din kommentar at du synes der er får mennesker dog nok færre iværksættere grundet det er hårdere at være iværksættere

Derved så og mere enklet , så at blive ansat , på en virksomhed , da man ikke skal sætte sig ind masser af regler , iværksættere er ikke let.

jo man kan tilfreds alle ved lave 2-4 linjer ader over 250.000 som er ordblind dansker  

der er oveni en stor gruppe nydansker og gammel mennesker ,

Helt ærligt.... så må der være en hel del der ikke fatter en meter af hvorfor et spørgsmål om at - du - med din læse (og formulerings-) vanskeligheder blander ældre mennesker og ny-danskere ind i en kommentar på TT´s konstatering af, at du muligvis ikke er den bedste til at vurdere tekst... 

Skal Stjernesund lave en arabisk version af siden osse? - og ekstra store bogstaver for de ældre mennesker, som rent faktisk kan læse, men som i din optik er diskrimineret...

Ahhh come on, Michael ;-)

Men - for nu at tilknytte en kommentar til oprindelig indlæg:

Giver som de øvrige debatører ret i at videoen ikke er verdens allermest spændende - det er nu heller ikke sikkert den behøver at være - men der er lidt "first take" over den....

Torskelever og STEVIA... hmmm.... er Stevia ikke det kunstige sødemiddel... ;-)

Mvh.

Lasse - Free Spirits på Facebook

Forstod jeg ikke lige hvad du mente her , video er ikke det vigtig men tekster står der 4% er ordblind ligesom mig f.eks.

selvfølgelige jeg er den bedste til skrive om den målgruppe  ordblind det kan du ikke på samme måde , flere tør ikke skrive på forummet , der er ordblind.

Jeg giver feedback hvordan jeg læser teksten altså ikke som du læser teksten , da vi 2 ikke er , ens og jeg ser intet problem , jeg giver feedback for min målgruppe , alle ved det ikke er alle dansker, så trådstarter kan bruge det eller ej , det er et frit land

Udlænding svære ved at læse dansk derved lettere at læse danske vis mere linje skrift,

når man starter i skolen starter man ud med tekster der er linje skrift mere i derved bedre og for Nydanmasker mv. der er mellemrum i teksten

250.000 ordblinde i Danmark er også mange mennesker. Ud af dem er der vel også en del der evt. gerne vil tabe sig. Hvorfor gå glip af de kunder?. Jeg tror da godt på at man kan lave tekster som både både passer til den alm. læser og ordblinde. Det er da bare lidt flere linjeskift.

Danmark er i forvejen et lille marked, i forhold til f.eks. Tyskland. Derfor er det da rimeligt vigtigt at ens budskab bliver spredt ud til alle i ens målgruppe.

Målgruppen i dette tilfælde er jo mennesker der gerne vil leve sundere, tabe sig osv.. Blandt dem er der helt sikkert også en masse ordblinde mennesker.

Det ville "måske" ikke relevant at lave optimerede tekster som også kan læses af ordblinde, hvis man nu solgte tykke Harry Potter bøger, da der ikke er stor sandsynlighed for at en ordblind vil begynde på en 500 siders lang bog. Jeg er ikke ordblind, men vil heller aldrig nogensinde begynde på en 500 siders bog :-D..

Fra København N
Tilmeldt 11. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:13

Hej alle aminoer!

Mange tak for al kritikken.

Både den gode og den mindre gode :-)

1:Jeg ville med min video gerne komme kort omkring alle mine "produkter".

Jeg kan dog se, efter at have læst jeres kommentarer og selv set videoen, har jeg nu også konkluderet at den er for lang!

Det skal laves om. Den skal nok ned på det halve ret tidsmæssigt.

Og så skal jeg forsøge at komme endnu mere ind til den evt. køber. ret energi mæssigt.

2: Jeg har forsøgt at kigge mine tekster igennem, da jeg ved at folk på nettet meget tit skimter hvad der står. Derfor skal teksten være meget godt opdelt og overskuelig. Det er dog ret svært at når der skal skrives mere end blot 10-20 linier.

Jeg vil dog kigger på min tekst igen, og forsøge at opdele den lidt mere.

3: Mine oplysnigner er ret sparsomme er jeg enige i. Men det er jo netop fordi jeg skal "leve af min viden" Alt jeg giver gratis ud, er potentiel mistet indtægts kilde. Men jeg vil komme mere ind på, hvad jeg synes der er galt med sundheden idag, og hvad jeg kan gøre anderledes.

Det kræver min side naturligvis.

Min overskrift " sandheden om sundhed" kan godt opfattes lidt "provokerende", men det er ganske enkel hvad jeg mener mine budskaber er. Fakta om sundhed fx. ville bare lyde som en Bt artikel i mine øjne.

4: Stave fejl som word ikke altid fanger, kan også snyde mig :-)

Men kigger da lige tingene igennem. Stavefejl er ikke en storsælger, er jeg klar over.

Mvh

Martin Skanborg

Grundlægger af http://stjernesund.dk/

Personlig træner og kostvejleder. Sammen kan vi opnå store resultater!

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 13:13

Når nu Kernesund er optaget, så er Stjernesund vel ok! Jeg har kikket rundt på siderne, og der er mange interessante oplysninger. Men jeg har det ligesom Anders, at stavefeljl, forkerte endelser osv. tager fokus fra indholdet. Så et par timers korrekturlæsning vil være en rigtig god ide.

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra København N
Tilmeldt 11. Aug 09
Skrevet kl. 16:02

Jeg vil da meget gerne have oplysninger om flere konkrete stavefejl, som jeg endnu ikke har set.

Fra København N
Tilmeldt 11. Aug 09
Skrevet kl. 16:13

Og forresten.

Nogen der kan hjælpe med et MEGET UNDERLIGT Facebook problem!?

Hvis man kigger på min hjemmeside, så synes 28 om min side.

Inden på selve facebook "fansiden" så er der kun 7 der synes om min side?!

Og fan optællingen findes i to rubrikker! en med 3 og en med 7.

http://www.facebook.com/settings/?tab=privacy&ref=mb#!/pages/Stjernesunddk-Sandheden-om-sundhed/176936179005909

Som jeg har nævnt i en anden tråd herinde, så kan jeg heller ikke sende min "forslå til venner" anmodninger ud!?

Jeg krydser folk af, men når jeg sender så får ingen min besked!

Er facebook bare helt i  skoven i disse dage?

Håber nogen kan hjælpe/forklare.

Mvh Martin

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)