Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside hjælp...!!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 04:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

Meget kort…

Vi er to ingeniør studerende fra Aarhus Universitet, som har fået en god idé inden for branchefornyelse. Vi har i samarbejde med flere danske virksomheder, fået mulighed for at lave et efterspurgt produkt til et ellers hidtil urørt marked. Men da vi ikke længere har tid til at servicere vores hjemmeside, skal vi bruge en person som KAN bygge videre på denne. Arbejdet består i at optimere på et simpelt template, og hvor der bare skal lægge billeder op, indsætte noget i forvejen skrevet tekst. Evt. også lidt små ændringer til noget simpelt grafik (flash). Opgaven til tage omkring seks timer første gang, og derefter en halv time om ugen.

Vil du hjælpe os eller måske være en del af dette nye spændende projekt, så skriv endelig...

Med venlig hilsen

DKPR

Fra Helsingør
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 06:27

Hej.

Jeg har arbejde med webdesign i en del år nu..
Det lyder interessant..
Send mig gerne en mail på michael.slass@gmail.com
Så kan vi finde ud af noget

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 17:57

Hej Thalle

Det lyder spændende med jeres nye projekt, det skal I have held og lykke med.

Hvis I skal finde en person der kan passe og forbedre jeres hjemmeside, tror jeg I vil få flere henvendelser hvis I uddyber lidt.

I har lavet jeres egen hjemmeside, men hvilken hjemmeside drejer det sig om og hvad får man ud af det. Det burde være relevante spørgsmål.

Bare et godt råd ;)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 09:52

Thalle:

...Men da vi ikke længere har tid til at servicere vores hjemmeside, skal vi bruge en person som KAN bygge videre på denne...   ...en halv time om ugen...

Uuuuh man tænker jo straks - "det må dælme være nogle kedelige minutter der skal bruges på den hjemmeside" - siden I end ikke gider afsætte en halv time om ugen selv...

Men egentlig fint nok - ud med de kedelige ting - fokuser på kerneområdet!

God vind med projektet - og smid et link til websitet

dbh
Jakob 

Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:30

Simpel hjemmeside, lyder lige mig :) Vil gerne lige høre lidt mere om kravene. Skal den opdateres jævnligt og er der lidt penge involveret? :)

Kontakt mig: divcss.dk

brug kontaktformularen :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)