Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en skrap person til og opsætte facebook reklame :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare i orden Stine!

Lige en ting jeg faldt over i din shop, da jeg kom forbi den, jeg bruger selv Chrome som browser, og der var en lille detalje i grafikken.

Se billede her.

Der går disse faner over hinanden.

Bare et lille tips - hvis du ikke selv ved det.

P.s KANON flotte billeder du har fået ind også. Tager du dem selv?

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:56

Hvor mange procent af din profil der er udfyldt - Dvs. du har lidt punkter du kunne udfylde for at gøre din profil hel :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 22:01

Hej MP,

Aaaah det må jeg lige få tilføjet :)

Hej Martin,

Dejligt du siger det, for det er fint på min lg bærbar og i firefox og explorer... men på min mac ser det ligesådan ud, men tænkte det bare var mig som havde lavet en indstilling forkert. Har straks sendt det videre til Michael ;)

Tager ikke billeder selv endnu, har ikke pladsen, men vil super gerne have flere  varer i sortimentet, men det kræver jeg tager egne billeder.

Har dog forsøgt lidt, dog uden model, men som fritlagt på gine... det første forsøg var ok, men det kræver lidt øvelse og skal have opsnuset lidt mere viden ;) Har et super godt kamera til rådighed, så det burde kunne lykkedes :)

Hvad laver du i Norge nu mon?

Mvh Stine

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 22:13

Hej igen Stine!

Ja, det er en opgave for Michael - han er en dygtig dreng ;) du må hilse ham.

I forhold til billeder, så må du begynde og lege lidt med det - vi gjorde det masse i Trendfighter også - men husker vi brugte MEGA lang tid på billeder... flere dage på enkel billeder, men vi ville også have de bedste billeder.

Men billeder på en hjemmeside er jo det "næsten" eneste som sælger - så det er forb.... vigtigt at de er gode ;)

Hvad jeg laver i Norge, ja en lang historie - lige pt. driver jeg som varehuschef i et stort supermarked. Mens jeg også arbejder på et en stor og super super lækker e-mail marketing platform som kommer til Danmark her om ca. 1 måned. som alle kan bruge.

Hilsen

Martin Leinstein

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 22:22

Det kan godt lykkedes med de billeder, men ja foto studiet mangler, så må lige se hvilke løsninger jeg kan klare indtil da, ellers må det vente til jeg får mere plads.

Men er blevet guidet til hvordan jeg skal gøre med billederne med og klippe dem sammen når de er fritlagte, så man også kan se nakken. Arbejder og bruger meget tid på photoshop, så vil egentlig mene at jeg burde kunne finde ud af det... Skal bare lige finde tålmodigheden ;)

Skal nok lige hilse Michael, og jep han er meget dygtig, dog driller magento lageret uendeligt! Kan se der er kommet ny version, så håber de har rettet fejlen.

Det lyder da spændende med Norge projekt :) Overvejede også her til aften og flytte og flytte hele butikken med til england for og spare moms og få billigere fragt priser Stick out tongue

De post danmarks der, det holder ikke helt ;)

Mvh Stine

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 23:00

Ja tålmodighed er vigtigt når man skal billeder ;)

Ja Norge, er spændende - syntes endelig det er spændende og rejse lidt rundt i verden - og se hvordan ting er ude fra, og ikke bare i Danmark - man for sig nogle aha oplevelser når man står ude fra og ser ind på Danmark.

Jamen og flytte er jo ikke så forbandet vanskeligt - er jo nok mere savnet til venner og familie som gør sig gældende, men det er overhovede ikke nogen dum tanke at flytte sin virksomhed til udlandet. Jeg siger ikke man skal gøre det, fordi det jo i sidste ende skader Danmark, men hvis det gavner for en selv og ens forretning så syntes jeg man skal tage springet og gøre det. - man kan jo altid komme hjem igen ;)

ja det er noget værre noget med Post Danmark, bruger du stadigvæk dem?

Har du prøvet og snakket med DHL eller GLS ? og se om de kan komme med et bedre tilbud end de overpriser som Post Danmark er kommet med.

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 23:37

Det er præcis familie, venner osv. man kan jo ikke undvære dem.

Må indrømme, samfundet ser jeg som noget forkert skruet sammen her i DK, så på den måde vil det ikke røre mig :D

Jamen Post DK trak priserne tilbage, da en privat jo kunne gå ned og sende en pakke for 65 kr uden omdeling (betyder jeg skal på posthuset hver dag for og afhentet returvarer, det er jeg bestemt ikke tilpas med), og self. vælger kunden da uden omdeling til 65 kr. istedet for med omdeling til 80 kr.

Men men som erhverv blev priserne jo skyhøje, hvor den private kunne sende fortsat til 65 kr., den er helt gal :D

Men de har dog ikke sagt de vil fjerne volumen, så jeg tror mange større pakker kommer til og koste 80 kr. fremfor de 66 kr. jeg betaler nu.

Har GLS i tankerne, tænker på og tilbyde GLS levering til pakkeshops for 39 kr. og post danmark 49 kr. nu, og 59 kr. hvis deres priser kommer til og berøre mig meget.

Kan blive nødt til og have post DK som valgmulighed, da mange kunder kun foretrækker den levering, og kender ikke til den anden.

Men nu skal Michael lige være færdig med de små rettelser, og så skal vi have set på det ;)

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:51

Hej Stine,

Jeg har læst tråden igennem, så jeg svarer lige på nogle af hovedpunkterne. Til at starte med så skal jeg lige høre om du har oprettet annoncekontoen rigtigt, så det er dansk valuta? Det kan godt give dig problemer senere. Det er generelt en fejl mange begår, fordi Facebooks system første gang man opretter en annonce og skal knytte et betalingskort til er super gennemtænkt i forhold til andre lande end lige USA.

Med hensyn til klik priserne, så er det netop når du siger, at 5 kr for en annonce nok er liiiige i overkanten, at jeg kan sige det er her forskellen ligger imellem eksperter og folk, som laver det til hjemmebehov. Desto bedre annoncerne er, desto bedre klikpriser får man også. Jeg har lavet rigtig mange annoncer for folk, hvor jeg har måtte forklare dem fordi, at jeg netop kan lave annoncerne det bedre gør at jeg kan fx i en annonce hvor de plejer at betale 5 kr/klikket kan gøre det helt ned til 1.5/klikket.

Nu har jeg også lavet annoncer til en del online webshops, som sælger kjoler. Der er en hel del essentielle punkter, som jeg kan skrive en hel stil om, men det undlader jeg lige for det bliver hurtigt ren nørde teoretisk snak. Men overordnet for din branche er segmenteringen og billederne. Netop billederne kan gøre en hel verden til forskel, så det kan godt betale sig at bruge tid på dem, som der også bliver sagt tidligere af andre i tråden. Der er også nogle ting på landingpagen som jeg ville ændre - fx ved at rykke "synes godt"-delen højere op, så folk, som ikke synes godt om begynder at synes godt om.

Men netop din side du har at gøre med, har rigtig store muligheder for at køre meget succesfulde annoncer. Der er mange aspekter, som kan afprøves i det du har en flot grafisk landingpage, du har mange fans, ja du har næsten alt at afprøve med.

Men jeg håber, at jeg har givet dig en nogenlunde forståelse for mulighederne. Du må meget gerne kontakte mig hvis du har flere spørgsmål :-)

-Mvh Simon Jørgensen

- Mvh Simon Jørgensen
www.Avali.dk - Online Markedsføring

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)