Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en skrap person til og opsætte facebook reklame :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det siger sig selv... Jeg har denne "fan" side på facebook

 

Jeg har forsøgt lidt med facebook reklame dem som kører ude i siden, dog er jeg i tvivl om jeg sætter dem korrekt op med hensyn til budget, og om man skal vælge pr. klik eller visninger.

F.eks. kommer den med et bud: 0,76 Foreslået bud 0,64 - 1,03 USD

Hvad pokker betyder det :)

Nogle som kan foreslå nogle som kan klare den lille opgave med og hjælpe mig igang :)

 

Mvh Stine

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Foreslået bud er rammen for det anbefalede beløb i US Dollars der gives per CPC (cost per click) eller CPM (cost per mille - tusind)

 Hvilket der er mest rentabelt skal du undersøge gennem en test periode, efter mine erfaringer er det den eneste måde at kunne få en korrekt afmåling på netop dette til ens produkt.

Du skal være velkommen til at skrive over PB hvis du har andre spørgsmål :-)

 

God weekend!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg tænker, hvis jeg tager det som den foreslår, bliver jeg så overhovedet vist ude i siden, eller skal man klikke på den "se flere" før jeg kommer frem, for så giver det ingen ide ;)

Mvh Stine

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har større chance for at blive set, jo højere bud du betaler. Men har du en god CTR igennem et stykke tid med givet annonce/kampagne kan du sænke beløbet til under det anbefalede uden det samtidigt sænker din placering.

Facebook ads er et magtfuldt værktøj til markedsføring, men det kræver også man følger sin annonce og analysere hvad og hvor du rammer bedst :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

må prøve og teste lidt igen, men bare det man vil jo ikke smide penge ud af vinduet ;)

Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du accepterer deres forslag på knap 5 kr pr klik, vil du helt sikkert blive vist, et andet spgm er så om det kan svare sig for dig?

Vælg en lavere cpc-pris f.eks 0.2 og se hvor mange visninger det giver dig, du kan jo altid justere den op eller ned på et senere tidspunkt.

en anden ting: CPM betyder cost per mille(tusind på latin)

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

super mange tak skal i have.. vil også mene 5 kr. lige er overkill nok :D Men må lige forsøge ;)

Mvh Stine

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine!

Flot nyt design du har fået lavet... du bliver bare bedre og bedre... spændende og følge dig.

Jeg har tidligere arbejdet sammen med Rene. Han er en dygtig fyr, som du kan kontakte og spørge om han kan hjælpe dig.

Du kan læse mere om ham her: http://pinkmarketing.dk/

Hilsen

Martin

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg takker mange gange for din ros, man arbejder og udvikler sig jo hele tiden, så vi skal fremad ;)

Prøver lige et par tests først, og så må jeg jo lige tage kontakt til ham hvis det ikke vil som jeg ;)

Mvh Stine

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige noget helt andet :) Nogle som ved hvad den grønne streg ude i siden under ens navn har af betydning.. Pt står der 50% ved min, men aner ikke hvad det betyder ;)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)