Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velkommen til min nye blog! :D Læs om Affiliate marketing, Wordpress, SEO, hvordan man får trafik, inspiration til indhold osv.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

okay siden jeg ville dog videre formidle siden mere der er kun 462 links til siden ifølge yahoo site seach

tekster flere svært at læse da der ikke er mange mellemrum derved over 2-3 linjer tekst flere steder

Tak for din feedback Mikael :)

Siden er ret ny, så det med backlinks arbejder jeg allerede på (:

Og afsnittende skal jeg nok også se at få styr på, men der er jo også en del afsnit det simpelthen ikke ville give mening at dele for meget op.

Med venlighilsen John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 18:16

"Jeg har som du også foreslår tænkt mig at lave såkaldte "indtjeningsrapporter", hvor jeg skriver hvad jeg har tjent, hvad jeg har gjort for at tjene pengene, med hvilket sites, hvad der har virket godt og skidt osv."

Det ville fange min opmærksomhed, og uden tvivl også mange andres, og gøre at jeg havde interesse i at følge din blog :) 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 20:58

Tillykke med den fine nye blog :)
Hvis du har lyst kan du tilføje den til www.internetblog.dk :)

Vh Casper 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 09:56

Claus von Arenstorff:

"Jeg har som du også foreslår tænkt mig at lave såkaldte "indtjeningsrapporter", hvor jeg skriver hvad jeg har tjent, hvad jeg har gjort for at tjene pengene, med hvilket sites, hvad der har virket godt og skidt osv."

Det ville fange min opmærksomhed, og uden tvivl også mange andres, og gøre at jeg havde interesse i at følge din blog :) 

Det glæder mig, da det er lige præcis hvad jeg har tænkt mig at gøre ;)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)