Hej Aminoer! :) Idag vil jeg gøre jer opmærksom på min "nye" blog Johnbakken.dk om Affiliate marketing. Bloggen og indlæggende kommer til at hente en del inspiration, fra min egen færden på nættet om og omkring affiliate marketing. Ideen: Min ide kom egentlig fordi jeg ikke kunne finde på et emne at lave et affiliate site omkring selv, og så tænkte jeg at jeg da kunne starte med, at formidle noget af alt den information jeg selv har samlet til mig, ved at sidde på diværse affiliate sites, og amino flere timer om dagen, for som de fleste i affiliate verdenen er bekendt med, så bliver indholdet en del bedre når man har en passion for det. Er du så ekspert, guru, vismand eller andet? Til det må jeg svare et stort fed blankt "NEJ" det er jeg så absolut ikke! Jeg har faktisk først lige rundet de første 1500 kr om måneden i mit lille fortagende, men jeg føler at jeg nok skal nå det, og at jeg har passionen og glæden over for emnet til at nå det (hvad så end "det" er). En anden ting er også sikker, jeg bliver heller aldrig guru, vismand eller noget i den stil, da der i mine øjne skal uddanelse, mindst 15 års erfaring og sikkert også en masse andet til for at man kan kalde sig ekspert (alt for mange kalder sig for eksperter nu til dags). Men jeg kan til gengæld love jer at jeg formidler alt det jeg nu engang ved, og at min viden kun bliver større og større! En af grundende til dette er selvfølgelig de timer jeg bruger på at læse og lege med det hver dag, men en anden ting er at jeg begynder på en relevant uddanelse, der kun kan hjælpe mig mht. affiliate verdenen. Når vi nu er i gang med præsentationen, så vil jeg da også lige give dig muligheden for at blive gæsteblogger. Jeg vil da også lige henvise dig til mit feed, hvis du er interesseret i affiliate marketing :) (Ris og ros i alle skyggelser hilses kun velkommen) Tak fordi du gad og læse med så langt! (-: Med venlig hilsen John Bakken
|
Den fangede min interesse, men det var kort. Performacen er elendig og den er død langsom og tung at navigere rundt på.