Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velkommen til min nye blog! :D Læs om Affiliate marketing, Wordpress, SEO, hvordan man får trafik, inspiration til indhold osv.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! :)

Idag vil jeg gøre jer opmærksom på min "nye" blog Johnbakken.dk om Affiliate marketing.

Bloggen  omhandler som sagt affiliate marketing, men udover det er der jo mange andre ting der skal spille sammen for at tjene penge på nettet, og dem skriver jeg selvfølgelig også om.

Bloggen og indlæggende kommer til at hente en del inspiration, fra min egen færden på nættet om og omkring affiliate marketing.

Ideen:

Min ide kom egentlig fordi jeg ikke kunne finde på et emne at lave et affiliate site omkring selv, og så tænkte jeg at jeg da kunne starte med, at formidle noget af alt den information jeg selv har samlet til mig, ved at sidde på diværse affiliate sites, og amino flere timer om dagen, for som de fleste i affiliate verdenen er bekendt med, så bliver indholdet en del bedre når man har en passion for det.

Er du så ekspert, guru, vismand eller andet?

Til det må jeg svare et stort fed blankt "NEJ" det er jeg så absolut ikke! Jeg har faktisk først lige rundet de første 1500 kr om måneden i mit lille fortagende, men jeg føler at jeg nok skal nå det, og at jeg har passionen og glæden over for emnet til at nå det (hvad så end "det" er). En anden ting er også sikker, jeg bliver heller aldrig guru, vismand eller noget i den stil, da der i mine øjne skal uddanelse, mindst 15 års erfaring og sikkert også en masse andet til for at man kan kalde sig ekspert (alt for mange kalder sig for eksperter nu til dags).

Men jeg kan til gengæld love jer at jeg formidler alt det jeg nu engang ved, og at min viden kun bliver større og større! En af grundende til dette er selvfølgelig de timer jeg bruger på at læse og lege med det hver dag, men en anden ting er at jeg begynder på en relevant uddanelse, der kun kan hjælpe mig mht. affiliate verdenen.

Når vi nu er i gang med præsentationen, så vil jeg da også lige give dig muligheden for at blive gæsteblogger.

Jeg vil da også lige henvise dig til mit feed, hvis du er interesseret i affiliate marketing :)

(Ris og ros i alle skyggelser hilses kun velkommen)

Tak fordi du gad og læse med så langt! (-:

Med venlig hilsen John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:11

Den fangede min interesse, men det var kort. Performacen er elendig og den er død langsom og tung at navigere rundt på.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:46

Ganske fin blog :)

Tillykke med den!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 13:13

Tak for ordene til jeg begge! :)

Lund.dk:

Den fangede min interesse, men det var kort. Performacen er elendig og den er død langsom og tung at navigere rundt på.

Lund, jeg ved godt at der skal optimerers lidt mht load tiden, men navigeringen synes jeg da ikke er tungere end f.eks. på din egen side?

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 13:22

fed side :)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 13:23

Kan rigtig godt lide designet! 

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 13:57

Jeg tror at du bliver nødt til skrive nogen mere dybdegående blog-indlæg, end de der lister, hvis folk skal finde din blog interessant i længden. Du kunne f.eks. tage udgangspunkt i dine egne affiliate-projekter, for på den måde at få en original vinkel på indlæggene. Der er masser af populære engelske blogs, hvor man kan følge forskellige folks forsøg på at gøre sig i affiliate-verdenen, men jeg kan ikke komme i tanke om mere end en eller to danskere, der har den vinkel på deres blog  :-)

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 14:10

Meget relevant for mig og kan helt sikkert bruge dine tips til noget.

Har føjet siden til favoritter.

/Martin Dyrhøj

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 16:54

Tak til alle for feedback'en! :)

TheisM:

Jeg tror at du bliver nødt til skrive nogen mere dybdegående blog-indlæg, end de der lister, hvis folk skal finde din blog interessant i længden. Du kunne f.eks. tage udgangspunkt i dine egne affiliate-projekter, for på den måde at få en original vinkel på indlæggene. Der er masser af populære engelske blogs, hvor man kan følge forskellige folks forsøg på at gøre sig i affiliate-verdenen, men jeg kan ikke komme i tanke om mere end en eller to danskere, der har den vinkel på deres blog  :-)

Hej Theis.

En del dybdegående indlæg er bestemt også på listen over indlæg der skal skrives, og hvis du læser "velkommen" indlægget på min blog, så kan du også læse nærmere om at bloggen kommer til at handle om meget mere end bare halv-overfladiske tips.

Jeg har som du også foreslår tænkt mig at lave såkaldte "indtjeningsrapporter", hvor jeg skriver hvad jeg har tjent, hvad jeg har gjort for at tjene pengene, med hvilket sites, hvad der har virket godt og skidt osv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:40

okay siden jeg ville dog videre formidle siden mere der er kun 462 links til siden ifølge yahoo site seach

tekster flere svært at læse da der ikke er mange mellemrum derved over 2-3 linjer tekst flere steder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)