Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dine Facebook-venner kan ikke se dig, du er usynlig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne information er vigtig for alle der bruger Facebook – både i privat og i forretningsmæssig sammenhæng (fansider).

Har du bemærket, at siden Facebook skiftede udseende og opsætning, så får du i din nyhedsfeed oftest opdateringer og nyheder fra den samme gruppe af dine Facebook venner?

Har du bemærket, at kommentarer og ”I like” på dine egne opdateringer, uploads, links m.m. synes at komme fra den samme lille gruppe af dine Facebook venner...?

Det skyldes, at der i de nye Facebook ændringer er forvalgt en indstilling som gør, at der kun vises nyheder/indlæg/poster fra dem du har mest kontakt til/oftest har kontakt til på Facebook. Specielt er indstillingen baseret på dem du havde mest kontakt til - lige op tidspunktet for de nye ændringer... 

Du går med andre ord glip af interaktion med de mange Facebook venner som ikke er ONLINE så ofte som du er. Du er med andre ord ”usynlig” for dem - og de er usynlige i forhold til dig.

Derfor vigtigt, at du nederst på siden med nyhedsoversigten over poster fra dine venner, klikker på ”Rediger indstillinger”, herefter vælger du ”Vis opslag fra: 'Alle dine venner og sider'”.

Denne information er især vigtig for alle jer med fansider/firmasider, da flere af de indlæg/billeder/poster/tilbud I har delt via jeres fansider, rent faktisk ikke er set af alle dem der potentielt har adgang til nyheder fra dine fansider.

Lasse Burholt

Facebook-addict ;-)

Direkte link til indlægget på Facebook om din usynlighed, klik her

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 18:47

Hej Lasse.

Tak for det.

Jeg har oplevet det tit, at jeg ikke har fået nogen likes opdateringer eller noget.

Mvh.

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:53

jeg synes facebook er besværlig erotik regler og alle kan ikke se en , det giver ikke direkte links og man kan ikke 100 % bestemme alt .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 18:54

Wow, havde jeg absolut ingen idé om! Tusind tak for viden :-)

Vh

Casper Poulsen

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:50

Casper Poulsen:

Wow, havde jeg absolut ingen idé om! Tusind tak for viden :-)

Det er ihvertfald en væsentlig indstilling at få ændret - især hvis du har mange venner på Facebook. Hvis ikke man foretager den simple indstillings-ændring går man glip af mange nyhedsfeeds fra venner.... og de der driver fansider: Rigtig mange af jeres fans ser aldrig jeres nyheder fordi deres profil ikke er indstillet korrekt....

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)