Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek ankerteksten på dine indgående links - gratis!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Super værktøj, det giver jo lige et godt overblik, hvis man har mistet overblikket. 

Og ja, den finder fint mange links, selvom den bare skal have tid til at stå og køre. 

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:13

Jeg er glad for at i kan lide værktøjet, jeg synes det er utroligt at det skulle være så besværligt at finde :-)

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 16:46

Min skriver Anchor text not found på de fleste.. :-(

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:03
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 10:25

Lars:

Godt værktøj. Det vil jeg lige kigge lidt mere på, ellers findes der også SEO Spyglass - det er noget mere kendt - det er en del af det der hedder SEO Powersuite der også har en del andre værktøjer, bla. Rank Tracker. Der står lidt om det på min blog: http://www.lhessellund.dk/seo-powersuite-download-gratis-seo-tool/

/Lars

Hej Lars. Jeg har selv haft kigget lidt på SEO Spyglass, og det er uden tvivl et kraftfuldt værktøj, men jeg foretrækker dog personligt at kunne holde så mange af mine værktøjer som muligt, på nettet, og ude af min computer.

Jeg faldt forresten over din blog i går, det er nogle super spændende artikler du skriver :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)