Jeg sidder og tænker at jeg har nogle hammer smarte hjul som kan enten bære 10 spande eller en spand og de kan stables og selvfølgelig en halv gang bredere. Jeg kan bedre se dit koncept som en færdig spand med hjul under
kunne også være smart men en færdig spand med hjul men det er ikke altid man har brug for at have hjul under spanden så der for er det smart at man kan tage hjulene af fx hvis man maler en trappe etc :-)
tænker det kunne være smart MEN tror det er de færreste der gider at skulle dreje hjulene når de skal bruge dem og kan også se det ville være besværligt når spanden er fyldt med maling, grunder eller ligene og hvis man får skruet det ene hjul ned ved et uheld vil spanden så ikke vælte ?
brug låget så når spanden er uåbnet kan du transportere den med låget ned af og hvis du ønsker noger til at bære spanden stiller du spanden på låget og kører den rundt.
hvordan ville du så løse problemet med at låget skulle kunne side fast på bunden af spanden ellers bliver (hjulene) på gulvet når du så løfter spanden hvilket kunne medfølge en faldskade hvis der kommer en anden forbi og træder på vognen hvis man fx skal have spanden med op på en stige og det er jo ikke altid man lige får sat vognen ind til siden hvis man har travlt
Jeg vil ligge kortene ærligt på bordet og sige jeg aner ikke noget om dit erhverv og har ikke sat mig 100% ind i hvad dit produkt kan men nogle tanker slog mig som jeg vil dele ang. dit produkt.
Hvad med at give dit produkt væk til nogen og langsomt lade modtageren fortælle om dit produkt og unikke service rundt i deres netværk.
Du kan evt. lave youtube videoer hvor du taler til kundens behov. Det er en billig måde at markedsføre sig selv og sit produkt på. Alternativ så få nogen unge til at kravle rundt på vognen eller ha' den stående i baggrunden mens nogle unge mennesker laver nogen 'seje' ting. Sorg for at dit produkt har et fedt design så det vækker nysgerrighed at finde ud af hvad denne ting (dit produkt) er.