Derfor tænkte jeg omman ikekunne udnytte alle de udstillings tfladskærme, der både er i fona, bilka, el-giganten ect. Det jeg tænkte på var om ikke man kunne sælge reklametid pådiv. udstillingsmodeller i div. forretninger. ET Eksempel kunne være at en virksomhed betalte for et vis antal butikkermed ca. 6 nye udstillingsmodeller, hvor deres tv reklameså kørte dagen lang i evt.14 dage. Bare et overkommenligt beløb. Man kan jo sige hvis der dukker små 1000-1500 (Måske flere påstrøget) gange 20 butikker, gange 14 dage = Så lander man da på et rimelig godt "seertal". Var bare en lille idé,ved ikkeomdet er ulovligt,men er velnoget nær "Product placement" modellen. Giv en kommentar til idéen. Ha en go dag.
|
Ahh. Hvad med butikkerne? De har jo som regel skærmene indstillet på noget så neutralt som TV2 News etc. Du skal i så fald nok overtale FONA etc.. Men Jeg giver dig 10 point for din åbenhed omkring ideen. Det er pænt irriterende når folk skriver: "hey jeg vil gerne starte en virksomhed. Hvordan skal Jeg markedsføre mig?"