Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Product placement idé eller noget lign.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Gik med en lille tanke omkring "product placement" som jo er blevet lovligt til en vis grad i Danmark.

Derfor tænkte jeg omman ikekunne udnytte alle de udstillings tfladskærme, der både er i fona, bilka, el-giganten ect.

Det jeg tænkte på var om ikke man kunne sælge reklametid pådiv. udstillingsmodeller i div. forretninger.

ET Eksempel kunne være at en virksomhed betalte for et vis antal butikkermed ca. 6 nye udstillingsmodeller, hvor deres tv reklameså kørte dagen lang i evt.14 dage. Bare et overkommenligt beløb.

Man kan jo sige hvis der dukker små 1000-1500 (Måske flere påstrøget) gange 20 butikker, gange 14 dage = Så lander man da på et rimelig godt "seertal".

Var bare en lille idé,ved ikkeomdet er ulovligt,men er velnoget nær "Product placement" modellen.

Giv en kommentar til idéen.

Ha en go dag.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 20:30

Ahh. Hvad med butikkerne? De har jo som regel skærmene indstillet på noget så neutralt som TV2 News etc. Du skal i så fald nok overtale FONA etc.. Men Jeg giver dig 10 point for din åbenhed omkring ideen. Det er pænt irriterende når folk skriver: "hey jeg vil gerne starte en virksomhed. Hvordan skal Jeg markedsføre mig?"

Mvh
PLI | Affugter

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 16:10

Jamen butikker får selvfølgelig en procentdel af indtægterne og det eneste der skal til er at de har 6-8 fladskærme, hvor der er tilsluttet en dvd afspiller, så skal de bare putte reklame dvd'er i og så kører det og det står jeg får at få lavet, så ikke butikkerne har besvær og skal bruge tid på det. Man kan sige de tjener penge mens deres udstillingstv'er stårog kører.

Men er måske kun mig der ser en win win situation :-/

Komgerne med flere kommentare og meninger.

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 17:02

Bumper lige en gang, virkelig ingen med en lille kommentar?

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:16

Ideen er taget, omend i en lidt anden udgave. men det skal jo ikke forhindre dig i at gøre det på din måde!

Det er er det uheldige i din model som jeg ser det, er at det ikke må være konkurrerende produkter (Naturligvis) men samtidigt med at dine PP ikke må tage opmærksomhed for butikkens øvrige...

Men ser du... kulturen har brug for det ,-)

Her kunne vi nok udvikle ideen lidt!

http://www.kulturpuljen.dk

Tommy

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 17:41

Okay har du et link til den nuværende ide.

Har du evt. nogle idéer til vordan man kan gøre det bedre.

Er også en ret uslibet idé lige pt.

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 16:35
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)