Hej. Overvejer at importere nogle dvd''er fra enten USA eller Østen og sælge dem i en webshop.
Har ikke prøvet at importere noget før - Er der noget jeg skal være opmærksom på.
Har fundet en leverandør via siden alibaba.com. Har undersøgt lidt priser og fragt, men der kommer vel også told på importerede dvd''er?
KAn nogen hjælpe mig med at finde ud af hvor meget der kommer på i told og om der evt. kommer andre afgifter på?!
På forhånd tak. |
Told på dvd''er
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Ja, det er dvd''er med inhold. Det er erotiske dvd''er. Det er via en amerikansk forhandler. Der står på siden at det er originale dvd''er, og at de ikke sælger kopieret indhold men det kan enhver jo skrive. Så vidt jeg kan se på det link du sendte er der 3,5% told på dvd''er? kan det passe?
|
Dato: 11/9/2005 8:06:10 PM Forfatter: nse
Hvis det er DVD'ere med indhold, så er det næste med sikkerhed, at det er ulovligt kopierede DVD'er. Ja, jeg turde ikke købe andet end blanke DVD'er i Asien. Jeg har set et hav af ulovlige kopier derfra!
Især kinesere har hverken etik eller morale. Jeg har selv erfaringer med at så snart produktionen kører og godkendelser er på plads, skifter de leverandør, ofte til deres fætter, som kan leverer billigt. Man skal virkelig holde dem i ørene
![]() mvh Carsten |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)