Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Joomla ninja :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen,

Skal til at lave en lille ændring i min hjemmeside, hvor ideen er at der sættes en lille tekst box ind, da jeg har mange problemer med ”ansøgerer” der ikke helt forstår hvordan de kommer videre.

Er der ikke en Joomla ninja, der ville give en hånd – vil du kan du lige smide mig en PM, tak Smile

Hilsen

Frederik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02

Kan du ikke beskrive det lidt nærmere - evt. et link

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 11:11

Hej Brian,

Grunden til jeg ikke lige linkede var fordi jeg ikke bryder mig om at linke ind til min side - måske mig der er helt gal på den Smile.

Du kan se linket nedenunder. Tekstboxen skulle være mellem den øvre bjælke med "Trin 1, trin 2, trin 3" og "profil valg" samt valgmulidheden " jeg ønsker at". Så man kunne informere folk før de valgte deres profil.

http://www.fotogen.dk/index.php?option=com_actor&layout=step1&Itemid=2

Er det noget der er til at gå videre med ?

Hilsen

Frederik

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36

Frederik:

Hej Brian,

Grunden til jeg ikke lige linkede var fordi jeg ikke bryder mig om at linke ind til min side - måske mig der er helt gal på den Smile.

Du kan se linket nedenunder. Tekstboxen skulle være mellem den øvre bjælke med "Trin 1, trin 2, trin 3" og "profil valg" samt valgmulidheden " jeg ønsker at". Så man kunne informere folk før de valgte deres profil.

http://www.fotogen.dk/index.php?option=com_actor&layout=step1&Itemid=2

Er det noget der er til at gå videre med ?

Hilsen

Frederik

Har du ikke mulighed for at sætte den ind i fomularen? Hvilken formular benytter du?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 13:44

Hej Brian,

Tak for din svar og beklager jeg svare lidt sent, men har været væk indtil nu.

Jeg er ikke rigtigt så meget inde i programmering, så du skal lige skubbe lidt på vejen, hvis jeg skal give dig et sagligt svar :)

Hilsner

Frederik

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07

Frederik:

Hej Brian,

Tak for din svar og beklager jeg svare lidt sent, men har været væk indtil nu.

Jeg er ikke rigtigt så meget inde i programmering, så du skal lige skubbe lidt på vejen, hvis jeg skal give dig et sagligt svar :)

Hilsner

Frederik

Hej Frederik,
jeg snakker ikke om programmering, for så vil det jo kræve noget tid. Men om det er et plugin, der er blevet brugt ifm. formularen?

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 14:18

Det Brian mener er, at når du nu roder rundt inde i Joomla administrations-delen hvor din form er defineret, hvad hedder så den komponent som du bruger? M.a.o. hvad vælger du i menuen for at komme ind og rode med felterne?

Jeg kan sikkert godt hjælpe dig, men det kræver at jeg får admin adgang til dit site. Hvis du er decideret uteknisk anlagt kan jeg ikke forklare dig hvad du skal gøre uden at det nok går galt :-)

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44

Mikkel Elmholdt:

Det Brian mener er, at når du nu roder rundt inde i Joomla administrations-delen hvor din form er defineret, hvad hedder så den komponent som du bruger? M.a.o. hvad vælger du i menuen for at komme ind og rode med felterne?

Jeg kan sikkert godt hjælpe dig, men det kræver at jeg får admin adgang til dit site. Hvis du er decideret uteknisk anlagt kan jeg ikke forklare dig hvad du skal gøre uden at det nok går galt :-)

Hej Mikkel,

det er lige nøjagtig det jeg mente. Tak for hjælpen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)