Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords - virker det?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved godt at der er blevet skrevet en del om det før, men jeg er stadig i tvivl!
Derfor vil jeg lige høre om i herinde har haft gode erfaringer med at annoncere på Google?
Jeg prøvede det lidt for et stykke tid siden, men synes hurtigt at pengene blev brugt op uden det helt gode resultat...

Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 09:00

Jeg synes det har virket for mig, men du skal være meget opmærksom på ikke at lave dine keywords for brede, da konverteringen er for dårlig og da din pris pr. klik bliver utrolig høj. Det er hårdt arbejde at få adwords til at konvertere, hvor du hver dag skal ind og kigge på gårsdagens resultater osv. Men hvis du gør det, eller alternativt får en erfaring til at gøre det for dig, vil jeg mene at det kan være en god investering. Det er selvfølgelig svært at sige lige i dit konkrete tilfælde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Soddk

Ja, SEM og SEO er for de fleste helt uundværligt, alle vores kunder inklusiv os selv bruger det i meget stor stil og med succes. Det handler om at lave kampagnerne så effektive som muligt ellers kommer man hurtigt til at opleve at pengene forsvinder uden resultat.

Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 09:08

Henning Wraae:

Ja, SEM og SEO er for de fleste helt uundværligt, alle vores kunder inklusiv os selv bruger det i meget stor stil og med succes. Det handler om at lave kampagnerne så effektive som muligt ellers kommer man hurtigt til at opleve at pengene forsvinder uden resultat.

Enig! Adwords kan være en fin måde at komme i gang på, men du bliver også nødt til at se mere langsigtet på det og få lavet noget SEO. Men du vil nærmest aldrig dukke op i toppen af googles søgeresultater med det samme, så der kan Adwords være en lille genvej. Men for alt for dyrt, hvis du er afhængig af dette til evig tid :)

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 09:16

Adwords er ikke dyrt...

find nogle salg/markedsføringsmetoder der er billigere ?  og stadig har mulighed for at måle hvert salg.

kom igang med adwords og bing/yahoo ppc

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 09:21

Jeg har gode erfaringer med Adwords. Det gælder om at vælge små sætninger/fraser på 2-3 ord, som er unikt for det man skal sælge. Bruger man enkelt ord med mange søgninger, betaler man for en masse hits som ikke konverteres til et salg.

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:53

Tak for jeres input. Jeg tror måske jeg skal prøve igen og lige få tjekket mine keywords igennem én gang til. Mit problem er nok at vil for mange ting på én gang!;)

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 10:11

Google havde en estimerede AdWords-omsætning i DK i 2009 på 1.4 milliader - det er sgu meget godt gået, hvis det ikke virkerBig Smile

Men jo, selvfølgelig virker AdWords. Men som nævnt tidligere i tråden, er det et løbende arbejde, for at opnå bedst mulig ROI.

Skriv eller ring mig, hvis du vil have en gratis gennemgang af dine AdWords resultater og nogle guidelines til optimeringer.

Johannes

www.jatilroi.dk

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 10:55

AdWords virker. Bare ikke for alle hjemmesidetyper/virksomheder - det kommer helt an på hvad du sælger/tilbyder.

Desuden kan man ikke bare opsætte en AdWordskampagne og tro, at det hele vil køre af sig selv > generelt kan det godt svare sig, at bruge noget tid på først at sætte sig ind i hvordan man laver gode kampagner, og derefter optimere dem (ved at teste og tweake). I modsat fald kan man ikke forvente (gode) resultater.

Det svarer lidt til, at spørge om det der internet-business virker: Ja, hvis du arbejder for det. Nej, hvis du tror du kan lave en hjemmeside på 3 dage og blive millionær.

/JG

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)