Hej Amino'er Står i den situation at jeg gerne vil have en smartphone! Har overvejet Sony ericsson X8 og x10 mini (X8 pga. skærmen har en god str.) Har også overvejet HTC Wildfire, men har hørt skærmen er dårlig? Self iphone, men den er jo noget dyr og følger ikke at jeg vil give så meget! Og bange for at ødelægge den, taber sgu tit min telefon. Hvad vil i sige skal jeg ofre noget ekstra på iphone eller?
|
Hvis du tit taber din telefon skal nok ikke vælge iPhone, da både forside og bagside er lavet af glas!
Det er korrekt, at skærmen på Wildfire ikke er super god, men den er OK. Du er næsten nødt til at se den live, for at kunne vurdere, om du kan leve med den lidt lavere opløsning.
Har du overvejet en HTC Desire? Den har en super skærm - og en god størrelse, og den er kommet lidt ned i pris: 2.999,- i Elgiganten.
X8 er født med Android 1.6 - og jeg mener ikke den kan opdateres til 2.2. Hvis ikke, så lad være at vælge den - det svarer til at købe en ny PC med XP på. ;-)
X10 mini er en cool telefon, men er også født med 1.6 - og hvis du skal bruge den til at gå meget på nettet med, så vil jeg mene, at skærmen hurtigt bliver for lille.
Hvis du tit taber din telefon, så kan jeg anbefale et silicone-etui. Det har jeg puttet på min desire, hvilket både har gjort den nemmere at holde om og væsentligt mere robust.