Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sony, HTC eller Iphone? (søger billig løsning)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Står i den situation at jeg gerne vil have en smartphone!

Har overvejet Sony ericsson X8 og x10 mini (X8 pga. skærmen har en god str.)

Har også overvejet HTC Wildfire, men har hørt skærmen er dårlig?

Self iphone, men den er jo noget dyr og følger ikke at jeg vil give så meget! Og bange for at ødelægge den, taber sgu tit min telefon.

Hvad vil i sige skal jeg ofre noget ekstra på iphone eller?

Mvh Lasse

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:20

Hvis du tit taber din telefon skal nok ikke vælge iPhone, da både forside og bagside er lavet af glas!

Det er korrekt, at skærmen på Wildfire ikke er super god, men den er OK. Du er næsten nødt til at se den live, for at kunne vurdere, om du kan leve med den lidt lavere opløsning.

Har du overvejet en HTC Desire? Den har en super skærm - og en god størrelse, og den er kommet lidt ned i pris: 2.999,- i Elgiganten.

X8 er født med Android 1.6 - og jeg mener ikke den kan opdateres til 2.2. Hvis ikke, så lad være at vælge den - det svarer til at købe en ny PC med XP på. ;-)

X10 mini er en cool telefon, men er også født med 1.6 - og hvis du skal bruge den til at gå meget på nettet med, så vil jeg mene, at skærmen hurtigt bliver for lille.

Hvis du tit taber din telefon, så kan jeg anbefale et silicone-etui. Det har jeg puttet på min desire, hvilket både har gjort den nemmere at holde om og væsentligt mere robust.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36

Jeg er efterhånden blevet udpræget HTC mand. Deres telefoner har et lækkert design, store skærme og kan holde til at blive tabt til det uendelige. Jeg har tabt mine telefoner på fliser fra 2. sal og mange andre steder fra uden problemer. Man samler bare lige telefonen igen (Batteri + cover falder af) også kører den bare igen, som om intet var hent.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 11:15

Sony Ericsson X10 mini er noget forbandet skidt. Min kæreste har pro-udgaven og den er simpelthen forfærdelig at arbejde med. Holder ikke strøm (selvom smartphones generelt er elendige her, er den ekstra dårlig), hakker ofte og oplevelsen er generelt ikke god, da skærmen simpelthen bare er for lille.

HTC Wildfire har jeg hørt godt om, når man er på udkig efter en billig smartphone. Hvis du er ude efter HTC og gerne vil opgradere lidt, bør du tjekke Legend og Desire ud.

Jeg har selv en iPhone, er gået fra Legend for et par uger siden, og den fungerer fantastisk. Jeg ville spare lidt sammen og investere i en iPhone :)

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 11:24

Jeg ville nok lægge de ekstra penge, og så købe en iPhone, men nu er jeg jo også ramt af iPhone-forbandelsen: Når du først har haft en, går du aldrig tilbage! Jeg ved godt det lyder åndssvagt, men har virkelig aldrig prøvet en telefon hvor hele brugeroplevelsen er så god som på en iPhone, og det er virkelig noget jeg sætter pris på.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)