22 år, er igang med en uddannelse som web-integrator og har en indkomst fra affiliate-sider.
Fedt. Er det en god uddannelse? Og må jeg se nogle af dine projekter? :-)
Mvh
David Bograd
Det er en udemærket uddannelse, især for dem som ikke har stort kendskab til Web.
Også for de som har kendskab til web... Jeg har arbejdet med Web siden jeg var 16, og jeg har lært rigtig mange ting, ting jeg kunne gøre bedre, og ting jeg ikke kendte til. Jeg har vel forøget min arbejdsgang med mindst 25% indtil videre.
På uddannelsen lære man om Photoshop, Illustrator, en smule Indesign, HTML, CSS, PHP & databaser lige hvad jeg kan huske.
Du vil når uddannelsen er færdig være i stand til at bygge en komplet hjemmeside med alle funktioner. Selvfølgelig er der andre sprog som Javascript og AJAX der er noget mere avanceret og som vi ikke lær' - med helt kanont.
Jeg kan så alle de programmer/sprog i forvejen som jeg nævnte, så jeg har en lille fordel i forhold til andre - men stadig ikke den bedste i den klasse. Der findes komplette nybegyndere, og der findes hardcore programmøre - så det er meget delt, og alderen variere fuldstændigt vildt :)
Jeg er ikke meget for at smide nogle projekter ud, jeg tør simpelthen ikke tage chancen, og give eventuelle idéer til andre på nettet via denne tråd, da jeg lever af SU og indkomster jeg får fra disse sider. Det er jeg ked af :)