Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din erfaring?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Skovlunde
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lige i gang med en lille undersøgelse, og tænkte at dette sted var oplagt at finde ud af det, da jeg ved mange af jer har div. firmaer hvor der tidligere er blevet brugt event-piger.

Sagen er den, at jeg godt kunne tænke mig at høre om jeres erfaring med de forskellige bureauer? Hvad der kunne gøres bedre fra deres side af? Hvis du selv tænker at skulle bruge nogen piger til din firmafest, til at promoverer et produkt eller andet, hvad skulle denne/disse piger så netop have?

(En event-pige er en der kan blive bestilt ud til firmafester, privatfester, koncerter m.m for at serverer, promoverer - alt i alt, tiltrækker kunderne.)

Vh, Maria.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 17:43

Hej Maria

Er det fordi du selv går i tanker om at starte sådan en Event Bureauer op ?

Jeg har selv arbejdet med div Event så kender godt konceptet med sådanne piger/fyre 

de bedste hilsner 

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Skovlunde
Tilmeldt 1. Feb 11
Skrevet kl. 18:03

Hej Mick.

Ja, er så småt i gang. :-)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 18:25

Åh det lyder rigtig spændene. hvor langt er du kommet og hvordan ser dit koncept ud ?

Jeg har selv arbejdet med et par Event men det har mest været omkring scene, lyd, og lys ;-)

Fra Skovlunde
Tilmeldt 1. Feb 11
Skrevet kl. 18:35

Jamen pt. er vi bare ved at undersøge hvad vi skal gå ud af for at overgå de andre bureauer. Har en masse fantastiske event-piger, deriblandt en del strippere som kan trække kunder til (dog vil de ikke komme til at strippe, men blot være event-piger).

Jeg vil prøve såvidt som muligt, at få sat dem ind på diskoteker, dansere til koncerter, promoverer, være "reklame-pige" (billeder) m.m. Vi stræber efter det helt store, da det er professionelle piger jeg har. Jeg har allerede fået en af Danmarks bedste fotografer til at bakke op om mig, så nu mangler jeg bare at finde præcis ud af hvad det faktisk er folk søger efter når de søger event-piger, så vi kan få sat helt gang i det :-)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 18:41

Dansere til koncerter, den bliver nok lidt svær at afsætte ;-) Men syntes da det lyder som en fed ide og det er da bare at gå i krig med det ;-) hvor har i til huse ? I kunne jo sagtens ´leje´strippere og piger til topløs servering det kan jo også være en del af et event. Men selvfølgelig skal man kun gøre det, hvis man kan overskude at gå i flere retninger. Tit til koncerter er der også event piger fra cult fx i forbindelse med et nyt produkt. 

Så jeg er sikker på at der er et stort mærkede inden for Event 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 1. Feb 11
Skrevet kl. 18:52

Ja, det ved jeg godt. Eller.. På den anden side så handler det jo blot om at have de rigtige forbindelser ;-) Det er det. Det er bare lidt svært at komme i kontakt med de "rigtige" kunder, hvis du forstår. Vi ved ikke helt hvor vi skal starte eller slutte når det kommer til det! 

Har heldigvis piger der er friske på at strippe og serverer topløse, hvis der skulle komme kunder der ønsker det - og vi vil endda være landsdækkende! Så pigerne er som sagt intet problem. Det kommer til at yde deres service i allerhøjeste klasse :-)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 19:04

Jo og man kan sige når man kommer op i en vis størrelse i Koncerter så er der ikke ret mange der brugere Dansere i Dk men hvad pokker, det jo heller ikke der du satser hele butikken ;-)

landsdækkende lyder meget voldsomt til at starte med. alt efter hvor mange i er om projektet ? Jeg tænker lidt var det mig ville jeg satse på den by jeg bor i ( Århus ) også mest så jeg kan komme ud til en kunde hvis det hele skulle brænde på i værste tilfælde ( Kan du følge hvad jeg mener ? ) har du ikke en webside jeg kan se ? for det lyder sku spændene ;-)

Fra Skovlunde
Tilmeldt 1. Feb 11
Skrevet kl. 19:39

Nå ja, men nu har vi altså kontakter - og jo, der er stadig mange der bruger dansere. Men vi går jo ind for meget, meget andet samtidig, så mon ikke det går ;-)

Er ved at komme i kontakt med div. biltræf, messer m.m

Hjemmeside er det sidste vi laver, da det som sagt ikke er helt oppe endnu - og vi godt vil have styr på vores kunder først. :-)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 19:46

jojo men kontakter er jo kun det halve af det ;-) Men jo bliver nok brugt dansere til nogen koncerter, har dog kun oplevet det til madonna ;-) men gi den da gas. 

Hmm ingen hjemmeside endnu ? tænker at jeres kunder også gerne vil ha en mulighed for at kunne læse mere om jeres firma og visioner og alt det der, så få da sæt noget op.

Men send mig lige et links når i får en site op at køre, for man ved jo aldrig hvornår man skulle få brug for nogle event piger og fyre 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)