På grund af mangel på tid, så bliver jeg nød til at sælge hjemmesiden http://bjjgi.dk/
Hjemmesiden handler om den populære sportsgren Brasiliansk Jiu Jitsu, som er en af de hurtigst voksende sportsgrene i verden.
På hjemmesiden sælges der primært Brasiliansk Jiu Jitsu gi'er, beskyttelse til kampsport og alt muligt andet! I kan selv tjekke det ud.
Jeg har skrevet 26 artikler. Disse er om BJJ, MMA og alt indenfor kampsportsverdenen.
Hjemmesiden ligger ofte mellem 1 og 3 på Google side 1 på søge ordet bjj gi og den ligger i toppen på mange andre søgeord som bjj rashguard, bjj beskyttelse, bjj stævner osv.
I december måned tjente jeg 500 kr på den.
Giv mig et bud!
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Lige pt. kører jeg nogle af gi'erne med amerikanske affiliates. Hvis man skiftede lidt ud med nogen af tingene og KUN brugte Tradedoubler, så kunne man tjene rimelig gode penge.
som er Danmarks største kampsportsside. Der er gode muligheder for at fange deres interesser. Især indenfor BJJ, da næsten alle MMA kæmpere i dag træner det.
Men igen jeg har desværre ikke tid til, at gøre alt dette pga. studie og andre hjemmesider. Det er ellers en skam, da den har potentiale.
Men prisen er jeg stadig lidt på bar bund med, så I må prøve at skyde lidt - uden alt for useriøse meldinger :)
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.