Udover det medfølger der 3 facebook fansites som der kører RSS feeds på,
19.xxx fans
12.xxx fans
14.xxx fans
Smider du 5-10 nyheder op på siden, giver det et besøgstal på 1500-2000 besøgende, som i selv kan se via. Livecounteren. Har ikke været noget problem at finde skribenter, da vi kørte aktivt på siden havde jeg 5 skribenter og blev lavet omkring 10 nyheder om dagen, dette er gået i stå da jeg er faldet fra desværre.
Smid et bud i PB og så tar vi en snak om det. Siden tjente omkring 30 kr om dagen via. Adsense. Er kun den ene reklame på forsiden.
Hey dude - 30 kr. om dagen uden videre optimering, det er 11.000 kr. om året. Mon ikke det er en salgspris i den omegn, du satse på?
Hvordan ser det ud med vedligeholdelse - hvis du ikke længere er en del af siden, så skal den nye ejer vel tage ansvar for at skrive artikler og vedligeholde siden, ikke? :-)
Jo bestemt. Men alle skal have chancen for at være med - en fin side til en evt nybegynder eller en der har lyst til at have lidt ekstra og lave i hverdagen. Har solgt sites for langt mere, med lavere indtægt - tror mere det kommer an på om emnet lige fanger en eller ikke :-)
Der er nogle skribenter på siden i forvejen, som gerne vil skrive - men da jeg er ret inaktiv, så sker der jo selvfølgelig heller ikke så meget fra deres side heller ej. Men det kan jo klares. :-)
Men jo, det bare at smide nogle artikler op om dagen, hvad der lige fanger en.
Skriv i PB, hvis nogle af jer er interesseret eller vil høre mere.
Da jeg lige har købt hus og prøver at rydde op i mine ting, så har jeg valgt at sætte RichTaste.dk til salg.
Nu siger en besøgsstatistik fra livecounter jo intet om den reelle statistik. Som minimum har du vel Google Analytics, så man kan få et retvisende billede af besøgstallet ? Rent faktisk kan du nemt pumpe besøgstallet op til 5.000 om dagen hvis du vil det, det tager ca. 30 minutter eller mindre, at gøre dette. Har du et dump af tidligere indtægter fra Google over 3-4 måneder du kan vise ?