Jeg vil gerne have en hjemmeside hvor man både som indkast-interesseret og foredrags-interesseret bliver motiveret til at kontakte mig.
Så jeg kan godt tænke mig, at høre om der er nogle der har en idé til hvordan man kan sætte det sammen grafisk, eller kender en hjemmeside hvor man har lavet en spændende grafisk løsning på at sætte to ting sammen på en side
Jeg har måske haft en dårlig nat, men jeg forstår ikke helt hvor problemet opstår?
Du ønsker et website med 2 produkter - det er vel en løsning som hovedparten af alle websites har?
En standard løsning er fokusere på det ene - fx indkast, med et stort billede. Herefter kan du smide et "badge" med "husk også mine foredrag" tekst - simple simple simple.
Skal du have en færdig grafisk løsning, kan du smide mig en PB med lidt mere info til din kravspec, og jeg kan lave en egentlig løsning til dig - til en billig penge :-)
Jeg ville lave siden så man kan se en sammenhæng mellem Indkast- og foredragssiderne, i og med at designet er mere eller mindre ens. Jeg ville for at skille dem visuelt ad, have to forskellige farvepaletter. Jeg er netop ved at lave en stor hjemmeside som har to kundegrupper, og denne løsning virker rigtig godt. Send en mail hvis du gerne vil se eksempel på det, og snakke mere om det. kasperskov@mac.com
Jeg tror du går glip af noget synergi hvis du laver en al for klar adskillelse mellem de 2 ting - så går ideen med at lægge dem sammen jo til spilde.
Personligt ville jeg droppe al snak om forskellige farvetemaer etc - det er 2 ydelser du vil faldbyde ikke 2 farver.
Hvad sælger du mest af? fokuser på det du vil sælge mest af og sælg så det andet ind løbende. at lave sitet som 2 sites med splashscreens og andet "lad os give brugeren chancen for et ekstra klik uden indhold" mener jeg blev droppet for mange år siden. Direkte til aktion, og ja billeder vil klart være en sællert i denne forbindelse.
Smid nogle billeder og jeg kan skyde en halvtimes brainstorm i PS efter det ganske gratis.