Hej Kære Amino'er Som noge af jeg ved arbejder jeg med cykler, og har opfundet konceptet - The Bike Man Den mobile (Cyklende) cykelsmed. Vi har en cykel der køre med en faglært mekaniker på fuldtid. Men vi får ver dag henvendelser fra firmaer der bare vil have at The Bike Man laver en aftale med deres arbejdsplads. og vi er ikke en gang i foråret, så jeg er bange for hvad det bliver til. Hvorfor Skriver jeg dette indlæg? Ja .. nu ska du hørre. Jeg søger en investor, sponsor etc. som kan investere 70.000 kr (pengene går til cykel med udstyr, værktøj og mindre anskaffelse til opstart af cyklen) De penge vil blive betalt tilbage til dig/jer over en periode vi aftaler. Hvad får du ud af det? Ja her kommer det sjove. Hvis dit firma sælge ydelser/ produkter etc. som har store private og offentlige virksomheder som potentielle kunder. så har jeg adgang til disse firmaer. dine flyers vil blive delt ud sammen med kviteringer, dit logo kommer med på cyklen, dit logo kommer ind på vores hjemmeside du/i kan komme med os ud til events og messer (indenfor miljø, teknik, transport) Vores kunder er blandt andet DR, Hele Køenhavns Kommune, Aller Medier, osv. Hvad Laver Jeg/ The Bike Man Jeg markedsføre firmaet, repræsentere det til events, skaffer kunder og yder kundeservice, ansætter og ud lære personale, står for den daglige drift. Hvorfor køber jeg ikke cyklen selv. The Bike Man omsætter for et meget pænt beløb om måneden, men jeg har en butik, og varelager og personale som skal betales, og jeg har ikke pengene til sådan en investering lige nu. Og jeg er blevet nægtet en kassekredit, Jeg har drevet min virksomhed i 2 år uden en kassekredit, som jeg selv syntes er meget godt. Hvis jeg vil investere mere end de 70k? Ja, vi står i den situation, at vi har kunder nok til 3-4 fultidsansatte/ Cykler, som vil dække ind i de største virksomheder i københavn. Hvis Du / I har spørgsmål, skal i være mere end velkommen til at kontakte mig på 2840 3567 info (AT) Thebikeman.dk eller her via pm Jeg glæder mig til at høre fra Jer Jakub Slusarek |
og det er disse longjohns der er tale om http://www.larryvsharry.com/BullittTNT.html