Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til fest portal

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!!! Jeg havde også engang en side der beskæftigede sig med fart, fest m.m. Jeg lukkede siden pga mangel på tid og interesse...

Jeg kaldte siden for GangIDen.dk (gang i den), domænet er desværre solgt nu, til en eller anden der har taget nogle billeder af sine hunde, øhhhh... Men GangIDen.com er stadig ledig, jeg synes det er et fedt navn og er faktisk en sætning man tit bruger i forbindelse med fester og andet spas...

mvh
Tobias
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 21:08

Dato: 11/9/2005 5:46:47 PM Forfatter:Rasmus Fredslund Hansen Hej allesammen. Leder efter et godt navn til en portal der beskæftiger sig med livemusik og diskoteker i første omgang. Vil gerne have både snævre og brede forslag, så der er lidt forskelligt at vælge imellem. Har heller ikke noget imod intetsigende men velklingende ord (google, jubii mm. gør det jo udemærket). På forhånd tak for hjælpen.

Hvis du vil nå det lidt mere modne publikum, kan playitagain.dk måske bruges.
(Jeg har tidligere spillet i et festorkester med det navn, det virkede faktisk udemærket. Jeg har desuden et lettere brugt logo, hvis du er interesseret. Ved du hvad, du må sgu'' få det!  - men jeg vil godt lige vide det, hvis det kommer i brug)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:23
Tak for forslagene alle sammen. Og tak for tilbudet omkring logo ellegaard, men det bliver nok ikke aktuelt lige til det her, da det gerne skal være mere bredt, så det kan bruges både til 18 års og 70 års fødselsdage... Arbejder videre med forretningsplanen, imens navnebryggeriet fortsætter bagerst i hjernen ud fra Jeres forslag.
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 00:13
Hvad med:

swiing.dk
- musik der rykker

//Jesper

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk