Hej Kent, tak for dit input. Dette er på min "to-do", men har du nogen mening om hvilken en af delene som fungerer bedst? Er det rent visuelt eller findes der nogen målinger på det ene fungerer bedre end det andet?
Folk er vant til at en url starter med www, og det er også det du selv skilter med så mit råd vil være at bruge med www.
Ellers synes jeg faktisk at det er en rigtig brugervenlig og lækker siden du har fået lavet. Der er tænkt over mange detaljer og det er rigtig fedt at se.
2) Meta keywords bliver ikke brugt at Google. Det vil sige det kan være dårligt og skidt. Du viser nu dine keywords til dine konkurrenter og alle andre. Men andre søgemaskiner bruger dem stadig. Wing-wing. Det kommer an på om din primære kilde er Google.
3) Din hjemmeside svarer både med og uden WWW. Det er en ulempe da dine indgående links bliver mere spredt. Dette kan give dig meget bedre placeringer.
Lige nogle hurtige tips fra en ung gut. Spørg gerne hvis der er spørgsmål omkring dette
2) Dvs. hvis Google er den søgemaskine som vi fokuserer mest på, så er din anbetaling at vi fjerner samtlige meta keywords fra samtlige sider? Jeg syntes dog at have hørt at Google ganske rigtigt har nedjusteret betydningen af disse kraftigt, men at de dog stadig har en smule relevans.
Er dette forkert?
3) Dette ændres snarest, så siden altid vil redirecte til www.
Din forside ser ud til at kunne tilgås fra alle ikke eksisterende url'er. F.eks:
sikkerthjem.dk/hestesko sikkerthjem.dk/pollental
Alle subdomæner giver anledning til Duplicate Content (eks: hestesko.sikkerthjem.dk og pollental.sikkerthjem.dk).
Fin side ellers, ser umiddelbart tilforladeligt ud. ;-)
Tak for dit input.
Med frygt for at virke som en komplet idiot, er jeg dog bange for at jeg ikke forstår problemet. Jeg tror at årsagen til at forsiden vises, hver gang en ikke eksisterende URL (f.eks. sikkerthjem.dk/hestesko) benyttes, er en automatisk 404 redirection skabt af sh404SEF modulet som vi har installeret i vores CMS.
Jeg anede faktisk ikke at vores side havde subdomæner. Hvordan fjernes dette?
Flot side, men der er ikke meget tekst til at trække festen på forsiden.
måske det kunne være en god ide at koble et forum på da det er et stigende problem med indbrud og hjemmerøverier, så stil jeres ekspertise til rådighed for potientielle kunder på sådan et forum, og så for du også folk til at bruge din side aktivt.