|
|
Affiliate program hvor meget skal man tilbyde i %
- 1
Jeg er ejer af Tex-Tryk som bl.a. tilbyder Tryk på t-shirts & Refleksveste med tryk
Mangler du en DJ til dit Bryllup kan jeg anbefale JTIME som også holder til i Aalborg
|
|
Jeg er ejer af Tex-Tryk som bl.a. tilbyder Tryk på t-shirts & Refleksveste med tryk
Mangler du en DJ til dit Bryllup kan jeg anbefale JTIME som også holder til i Aalborg
|
Du får fat i nogle kunder, som du ikke ville nå ud til med AdWords og du er sikker på gevinst, da det er "no cure no pay". Hvis jeg havde en webshop, så ville jeg ikke tøve med at give den højeste afregning i forhold til mine konkurrenter. Selvfølgelig ikke højere, end at man stadig tjener penge. Men tænk på at de tilbagevendende kunder, dem betaler du højst sandsynligt ikke for. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|
Mit bud ville være 25%, men det kommer helt an på hvor meget du tjener på det. Hvis du tjener meget på det, så sæt % lidt højere, da der så sikkert er flere der vil bruge dit affiliate. |
Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor.
|
|
|
Som allerede sagt, så kommer det helt an på hvad konkurrenterne giver. Pointen er vel egentlig at jo mere du giver i forhold til konkurrenterne, jo større en indsats vil affiliate-partnerne gøre for at sælge dit produkt i forhold til konkurrenternes. |
|
|
|
|
Bliv gratis medlem