Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Geographical Norway / Anapurna jakker sælges til under ½ pris.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Kan du nævne nogen mærker?

Dem jeg kan nævne er fra USA og England. Forstår hvad du skriver, men undrer mig så lidt over det engelske. I dette tilfælde Chunk Clothing.

Uanset hvad kan vi vel ikke være uenige om at når agenten sælger jakken på sin hjemmeside på 3.999,- så er sælgeren i denne tråd i god tro med hans vejledende pris?

Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 22:50

Kan se på amino at der har været op til flere diskussioner omkring dette mærke samt de vejledende priser.

Synes egentligt at der er et rigtig godt indlæg fra Thomas Klausen i denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/73397.aspx?PageIndex=3

og det virker da også til, at folk har stoppet debatten (i denne tråd) efter hans indlæg.

Har ingen interesse i salget af disse jakker eller yderligere diskussion. Ville bare give sælger en hjælpende hånd eftersom jeg synes hans tråd blev lidt hårdt modtaget. Det er jo ikke alle som er lige kloge eller har været i gamet i lige mange år!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:54

PalleStar:

Dem jeg kan nævne er fra USA og England. Forstår hvad du skriver, men undrer mig så lidt over det engelske. I dette tilfælde Chunk Clothing.

Uanset hvad kan vi vel ikke være uenige om at når agenten sælger jakken på sin hjemmeside på 3.999,- så er sælgeren i denne tråd i god tro med hans vejledende pris?

Ja så har det ene mærke ik ret meget forståelse for frihandel i EU...

Jamen hvis ejeren af mærket siger 225 euro/pcs for en jakke, så er det vel wierd, at en agent/distributør pludselig vil have det dobbelte i vejl pris?
Det er ik særlig tillidsvækkende...

PalleStar:

Synes egentligt at der er et rigtig godt indlæg fra Thomas Klausen i denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/73397.aspx?PageIndex=3

og det virker da også til, at folk har stoppet debatten (i denne tråd) efter hans indlæg.

Den måde, som Thomas omtaler er jo fra før internettets tid. Dvs senest fra 90´erne...
Så man kan vel ik just påstå, at det er sådan verden ser ud idag, og at det er de samme arbejdsgange, som bliver benyttet.
Og er det tilfældet, så har man et seriøst problem enten nu eller i fremtiden!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)