Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborgs bud på fremtidens webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg kan gøre din webshop klar til fremtiden, hvad skal du satse på og hvad er spild af ressourcer. Trendsonline.dk kommer i fokusserien "Fremtidens webshop" rundt om emnet, der berører alle der arbejder med e-commerce / e-handel.

Et, to, klik, et stk. speedbåd

Uden at afsløre for meget kommer vi virkelig rundt omkring og får en håndfuld guldkorn serveret på et sølvfad. Vi starter ud med Martin Thorborg, manden der er lig iværksætteri i Danmark. Konverteringsoptimering, mobile webshops, Groupon, hans køb af en speedbåd til kr. 300.000, uden at have set den i den virkelige verden. Bestilling af værtindegaver fra strandstolen med få klik på smartphonen. Den gode købmand og rigtig mange andre gode råd til dig.

http://www.trendsonline.dk/2011/02/08/fokus-martin-thorborgs-bud-pa-fremtidens-webshop/

Fokusserien om fremtidens webshop er debatskabende interviews og artikler. Debatten foregår her, på vores Facebook fanpage, LinkedIn gruppe mv. Hvis man vil være med kan man hurtigt melde sig til.

I fokusserien kommer der også interview med:

Fremtidsforsker, Anne Skare Nielsen

SEO guru, Mikkel deMIb

Business Developer fra Amazon

og mange flere

Hvad mener du om fremtiden for webshops?
Hvad kommer der til at ske, hvad bliver den helt store trend?
Skriv en kommentar nedenfor og lad os få en spændende dialog om dette emne

Rigtig god fornøjelse!

Med venlig hilsen

Trendsonline.dk
Daniel Laursen 

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:28

Det lyder godt, det vil jeg lytte til når jeg kommer hjem

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Skrevet kl. 13:38

Hej Lasse

Interviewet er virkelig spændende, selvfølgelig meget Thorborgsk men det kan de fleste Aminoer også lide. Du kan desuden glæde dig rigtig meget til næste uge, tirsdag kl. 10. Der kommer et ligeså spændende interview med fremtidsforsker Anne Skare Nielsen.

Men rigtig god fornøjelse når du kommer hjem.

Med venlig hilsen

Daniel Laursen
Trendsonline.dk 

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:40

Det lyder godt, du kommer bare med så mange du kan.

Det er fedt at få viden fra folk, der er mere erfarneSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:37

Det var hyggeligt at snakke med dig Daniel, jeg håber det blev godt :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 18:01

Det skal jeg helt sikkert høre i aften når doggi skal luftes ..

Må godt nok give min ros til Martin for hans direkte og uforbeholdne Podcast som underholder mig for tiden,  Yes Mange guldkorn imellem som man kan tænke videre på.

Pludselig forstår jeg hvorfor han har den respekt han har i miljøet :) 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:51

Tak for den pæne ord Michael, dem er jeg glad for :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Skrevet kl. 21:07

@Martin - Som jeg også sagde i podcastet så er det virkelig en milestone for mig, så jeg takker mange gange. Som Michael skriver så keep up the good work og for at udvide konceptet lidt kunne du måske tage fat i nogle amerikanske iværksættere eller lign.

@Michael -  Jeg kan kun give dig ret, de er virkelig fede at lytte til, de er fast inventar på iPhonen, og bruges i bilen, toget, når jeg surfer, når jeg skriver podcast og meget mere. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)