Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Imponerende så fakta tom en artikel kan være

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:31
Hvor mange stjerner giver du? :

LOL

Ja jeg vidste ik lige, hva jeg ellers skulle kalde den artikel. Men hvor er den dog tom og ligegyldig!

Der står intet, som giver læseren den mindste form for information, og den bidrager heller ik til nogen former for debat.
Man omtaler værditab, som pt ik er realiserede, hvilket vil sige, at man aner ik, hvilken pris huset kan sælges til. Og så er den gode Jetset dronning jo bare en af næsten 80.000 danskere, som pt er stavsbundet...

Så hvor er nyhedsværdien lige i sådan en artikel? Og hvordan hylan kan man have det mak værk på forsiden af en "netavis"?

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 04:49

Well, forstår ikke helt hvorfor du bliver så forarget over at en artikel fra EB kan være så tom og ligegyldig ;) Men alle har deres op- og nedture, no big deal, og jeg forventer da også, selvom artiklen/journalisten ikke nævner det, at de har været ganske klar over at værdien næppe kunne stige meget mere når de køber huset på så højt niveau.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:59

Dan @ Abcel:

Well, forstår ikke helt hvorfor du bliver så forarget over at en artikel fra EB kan være så tom og ligegyldig ;)

Den der artikel skraber virkelig bunden haha

Synes bare det var imponerende, at det var forside stof, når der intet brugbart var... Det må være agurketid!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:06

Den er kun skrevet fordi hun er "kendt" for at have haft noget i næsen, så kan læserne lige blive lidt forarget eller skadefro. I øvrigt kan jeg slet ikke koncentrerer mig om at læse den artikel, med det layout eb har, kan faktisk ikke tage det seriøst. Men hver sin smag.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:03

Keld:

Den er kun skrevet fordi hun er "kendt" for at have haft noget i næsen, så kan læserne lige blive lidt forarget eller skadefro. I øvrigt kan jeg slet ikke koncentrerer mig om at læse den artikel, med det layout eb har, kan faktisk ikke tage det seriøst. Men hver sin smag.

Man må sige, at EB har levende bannerreklamer over alt, som blot forvirre øjet... Sammenholdt med et sjovt layout, og en intet sigende artikel, så er det næppe en god kombi ;D

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 11:22

De er jo forbandet snedige hos EB.dk. Jeg må tilstå at jeg tit lige dribler forbi og læser lidt pis, når jeg keder mig... Overskrifter som ''kendt-kvinde' sluger klatten' eller lignende trækker jo voldsomt mange læsere, hvis der samtidig er et godt og udfordrende billede. At artiklen så handler om, at den kendte kvinde engang har spist en klat honning i et TV program, er jo ligegyldigt...

Hvordan kan de journalister, der skriver sådan nogen artikler holde sig selv ud altså...

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 12:45

Mvh.

Jakob

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:51

En ting er at købe hus på et tidspunkt hvor priserne er dybt urealistiske ( hvis man gider regne ) noget andet er den livsstil hun kører.

Kokke fra Noma og så videre.

Hvis man vil bo deroppe og køre den livsstil , så betaler man lortet kontant.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)