Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop . men hvilken?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en eksisterende webshop som har kørt et par år, den er virkelig ringe rent teknisk og jeg er super træt af den, så nu vil jeg have en ny shop.

Kravene er:

Gerne dansk sprog, engelsk kan dog gå

Jeg skal selv kunne uploade billeder.

Ville være fedt hvis den aktivt kunne holde styr på mit lager, dvs når den sidste vare er solgt, så er den ikke online mere.

Simpel og  brugervenlig.

Måske en shop man selv kunne ændre design på osv.

Hvilke systemer har i, osv osv?

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:05

Hej Mikkel.

Hvis du laver et link til din eksisterende shop, kan man måske nemmere se hvad der kræves af system.

Mvh

Michael Haahr

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 01:13

Hej Mikkel

Der er rigtig meget at vælge imellem. Uden at vill lægge op til en religoøs diskussion synes jeg at et af de bedste open source shop produkter på markedet er Magento. Der er lagerstyring, DK sprog og nok markedets bredeste værktøjskasse i det system.

Jeg vil dog anbefale dig at se grundigt på dine behov først. Ovenstående er bare det bedste all-round produkt jeg kender ud for de begrænsede kriterier du nævner...

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:48

Jeg vil også anbefale dig at kigge på Magento.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 08:52

Alternativet er prestashop

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 08:59

Jeg vil helt klart også anbefale dig at bruge Magento. Download evt. godt et template der passer til.

Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:08

hej Mikkel -  syntes at du at du skal sætte dig ned sammen med en konsulent der kan hjælpe dig direkte om hvad din shop skal indeholde.

ofte er det bedre at bruge open source programmer istedet for låste systemer.

og Magento, wordpress m.v er gode bud og giver flere muligheder - se dit system som et hus hvor du kan bygge moduler på efterhånden som du går igang med at udvide. jeg anbefaler at du kontakter et firma der laver den slags og som hurtigt kan hjælpe dig med hvad du har brug for.

du kan også evnt kontakte mig:

www.divendo.dk

Divendo ApS
Vestergade 8
1456 København K

Kontakt:
Kontor: (45) 53347904
E-mail: info@divendo.dk

husk at skrive att: Claudio

Med Venlig Hilsen  Claudio

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10

Hej  Mikkel

Det var bestemt ikke de store krav til dit fremtidige system, jeg kan anbefale dig at du sætter dig ned og får kigget på din online forretning idag og hvordan den vil udvikle sig over de næste par år. Du vil hurtigt opdage at du vil have større og større krav til dit system i takt med at din forretning udvikler sig. Så jeg vil da klar anbefale at du ikke blot finder et system til kun de få krav du har, men også kigger på du krav din forretning måtte have ude i fremtiden. Langt de fleste webshop systemer idag, kan det du ønsker, opgaven består blot i at finde det system som passer bedst til din forretning, workflow og fremtidig strategi. Håber rådet kan bruges :)

Hilsen Henning

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:16

Min opfattelse var også at jeg skulle ud i noget magento, kender dog intet til det.

er det gratis at have sådan en Magento shop, er det noget man selv kan kaste sig ud i, eller skal man have en webdesigner ind over?

Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:20
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)