Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere grunde til at læse her!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle aminoer :-)

Jeg elsker Amino forum og derfor vil jeg også blotte mig lidt, ved at høre om feedback på min webshop??

Den er stadig under opbygning og er ikke hundrede procent færdig, jeg mangler stadig at lægge varer ind, samt få styr på et par funktioner, men bare for at høre hvordan første indtrykket er?

Håber jeg får masser af feedback på den -- adressen er www.memy.dk

Samtidigt med det er jeg en smule stock, med at færdig gøre siden, er der nogle der har lyst til at give en hånd med? evt. gode råd vejledning mm?

Så søger jeg folk der har lyst til at reklamere lidt for webshoppen, for at sætte en ny selvstændig igang

og sidst men ikke mindst! Er der nogle der mangler varepartier?? Jeg har pt børnehjemmesko til salg under vareparti på qxl, hvis det skulle have interesse.

Håber at høre fra jer

Hilsen Rikke

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:28

RikkeSangill:

Kære alle aminoer :-)

Jeg elsker Amino forum og derfor vil jeg også blotte mig lidt, ved at høre om feedback på min webshop??

Den er stadig under opbygning og er ikke hundrede procent færdig, jeg mangler stadig at lægge varer ind, samt få styr på et par funktioner, men bare for at høre hvordan første indtrykket er?

Håber jeg får masser af feedback på den -- adressen er www.memy.dk

Samtidigt med det er jeg en smule stock, med at færdig gøre siden, er der nogle der har lyst til at give en hånd med? evt. gode råd vejledning mm?

Så søger jeg folk der har lyst til at reklamere lidt for webshoppen, for at sætte en ny selvstændig igang

og sidst men ikke mindst! Er der nogle der mangler varepartier?? Jeg har pt børnehjemmesko til salg under vareparti på qxl, hvis det skulle have interesse.

Håber at høre fra jer

Hilsen Rikke

Hej Rikke - jeg syntes det er fedt du sådan springer ud som selvstændig - HELT KLART THUMPS UP!

Mit første indtryk når jeg kommer ind på siden er, at baggrunden føler jeg, gør siden mere rodet, og fjerner fokus lidt fra indholdet.

Og så lagde jeg mærke til footeren, hvor teksten er ret utydelig, så enten skal du fjerne den - eller på en eller anden måde gøre det mere tydelig, en anden farve måske.

Det var bare lige var bare lige min hurtige indskydelse... du vil helt sikkert få meget mere feedback imorgen.

Men held og lykke med det.

Mvh.

Christoffer Nielsen

Craditec

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:32

Tillykke med din ny butik!;-) Jeg håber du er klar til kunder og din shop bliver indexeret, -for det gør den nok nu, hvor du har lagt link op på amino med den.. Jeg ser ikke nogen robottext hvor du beder om at undlade at blive indexeret nemlig... Bortset fra det mangler du at lave meta-description og og meta-tags, - de står tomme i din kilde:

<meta name="Description" content="">
<meta name="Keywords" content="">

Description er den tekst der står i google lige under din titel på en evt. søgning, - så der skal gerne stå en tekst der for mig som kunde giver mig lyst til at klikke på din shop.. Meta Keywords har ikke den store betydning hos google - nu ihvertfald  så de er ikke så vigtige igen.. Men udfyld dem, med 4-5-6 ord om din shop.. men ved aldrig med google jo..

Generelt er jeg ikke vil med goldenplanet's template, - men det er en smagssag.. men din baggrund virker rodet med alle de gentagelser af dit logo, i mine øjne.. Derudover synes jeg dine "thumps" på varelisten er for små.. jeg har normalt syn, men kan næsten ikke se hvad der er på billederne.. Jeg synes sagtens dine vareliste billeder kan være en halv gange størrer,  måske endda ligeså store som de er på varekortet..

Dit topbanner synes jeg tilgengæld er rigtig fedt!Yes

Det er sådan lige mit umiddelbare førstehåndsindtryk, - håber du kan bruge det.. og det er jo kun min mening ud af forhåbentligt mange..;-) Held og lykke med shoppen!

vh/ Ulrik

Olymp skjorter

Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 23:49

Hej Ulrik

Tusind tak for respons, jeg har flere der siger at baggrunden virker rodet, det er lidt øv, for jeg ville gerne forsøge at få mit eget logo ind på hjemmesiden, men har ikke fundet den gyldne mellemvej for det endnu.

Nu bad jeg om hjælp fordi sådan noget som meta mm. uha så er jeg helt tabt bag en vogn.

Hvad menes der præcist med indexeret? Jo hvis jeg får folk i shoppen, på trods af alt ikke er lagt ind endnu, så er det fint! Jeg har kun lagt varer ind som jeg HAR på lager og jeg ved skam heller ikke hvor mange der køber, da den ikke er færdig opsat med pbs, så der er kun paypal.

Har du lyst til at hjælpe mig med de sidste ting, fx. den tekniske del af det, ville det være fantastisk :-)

Hvis ikke siger jeg mange tak for din fine respons!

Mvh Rikke

Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 23:51

Tusind tak Christoffer for god respons :-)

Det sætter jeg rigtigt meget pris på!

Hilsen Rikke

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:06

Fodnoten teksten kan ikke læses

Jeg ville ikke kalde forsiden velkomme med kalde men hvad siden omhandler

Lange tekster ingen under overskrifter f.eks. På siden om jer

Husk google viser op til 67 tegn lav en sælgende titlen om jeres produkt jeg mener denne her titlen <title>MeMy</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:07

RikkeSangill:

Nu bad jeg om hjælp fordi sådan noget som meta mm. uha så er jeg helt tabt bag en vogn.

Hvad menes der præcist med indexeret? Jo hvis jeg får folk i shoppen, på trods af alt ikke er lagt ind endnu, så er det fint! Jeg har kun lagt varer ind som jeg HAR på lager og jeg ved skam heller ikke hvor mange der køber, da den ikke er færdig opsat med pbs, så der er kun paypal

Med indexeret menes at, google finder frem til din side, og du nu kan søges frem via google. Uden jeg god har undersøgt det.. men for sjov testede jeg lige indlægget her, - det er allerede indexeret, så mon ikke også en enkelt robot eller 2 er sendt din vej.. du kan selv tjekke det ved at skrive

site:ditdomæne.dk (jeg har allerede glemt hvad din side hedder..Embarrassed) (men istedet for "ditdomæne" skriver du din sides navn - også .dk kommer der noget frem, er siden indexeret - og det er kun godt, når du siger du har varer på lager..;-)))

mht dine mangler med metadiscription så har jeg i min "backend" - min adm.del - et felt til hver vare, hvor jeg kan angive "meta søgeord", - og "metatag beskrivelse" - det sidste er det vigtigste.. hvad det måtte hedde hos dig ved jeg ikke, - men der må være en form for support hos golden planet hvor du kan spørge hvor du skal angive/skrive det, - er der ikke?

Dit logo kunne du måske flytte op ved siden af dit rigtig flotte flash-halløj i topbanneret, - der ser ud til at være plads i siderne i den "kasse", - det kunne være fint med dit logo i den ene side og et eller andet i den højre side, - for det skæmmer mit øje lidt at "kassen" ikke er fyldt helt ud... Og så find en lækker farve eller et foto som du kan bruge som baggrund istedet - med "no-repeat" på..

- en farve er måske bedst da den loader hurtigere end et stort billede...;-)

Håber det hjalp dig lidt videre...

/ Ulrik

Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 00:12

Det gjorde det bestemt :-)

Jo jeg kan skrive søgeord til hver enkelt vare, men jeg har valgt at lægge det i en mindre priortering, da det vigtigste er siden køre som den skal lige pt.

Du har ret der mangler lidt i siderne ved det banner, men jeg har ikke rigtigt fundet ud af hvordan jeg udfylder det helt endnu :-)

Hvordan gør man egentlig billederne af varer større ??

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:14
Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:23

RikkeSangill:

Jo jeg kan skrive søgeord til hver enkelt vare, men jeg har valgt at lægge det i en mindre priortering, da det vigtigste er siden køre som den skal lige pt.

Du har ret der mangler lidt i siderne ved det banner, men jeg har ikke rigtigt fundet ud af hvordan jeg udfylder det helt endnu :-)

Hvordan gør man egentlig billederne af varer større ??

Puha - nu spørger du om noget jeg har svært ved at udtale mig om, når jeg ikke kender backend hos golden planet...;-))

Men prøv at lege lidt med - din flash har du jo fået op i topbanneret, - prøv at smide dit logo op lige før det, og se hvad der sker;-)

Et eller andet sted må du have angive størrelse på billederne på hhv vareliste og -kort, for billederne er jo større end de bliver vist kan jeg se, for når jeg forstørrer på varekortet, vises de jo fint uden at blive "grynede"... så det sted må du finde igen - og igen prøve at lege lidt med størrelsen indtil du synes det er passende...

Du må ENDELIG ikke nedprioritere dine søgeord!!!! og dine sidetitler.. Det er vel nok det aller aller vigtigste!!! - Hvordan skal google eller finde ud af hvad du har?!?!? - Så må du hellere nedprioritere at få lagt flere varer op, - selvom det måske nok i din verden virker til at være lidt "bagvendt"...

/ Ulrik

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)