Kære alle aminoer :-) Jeg elsker Amino forum og derfor vil jeg også blotte mig lidt, ved at høre om feedback på min webshop?? Den er stadig under opbygning og er ikke hundrede procent færdig, jeg mangler stadig at lægge varer ind, samt få styr på et par funktioner, men bare for at høre hvordan første indtrykket er? Håber jeg får masser af feedback på den -- adressen er www.memy.dk Samtidigt med det er jeg en smule stock, med at færdig gøre siden, er der nogle der har lyst til at give en hånd med? evt. gode råd vejledning mm? Så søger jeg folk der har lyst til at reklamere lidt for webshoppen, for at sætte en ny selvstændig igang
og sidst men ikke mindst! Er der nogle der mangler varepartier?? Jeg har pt børnehjemmesko til salg under vareparti på qxl, hvis det skulle have interesse. Håber at høre fra jer Hilsen Rikke
|
RikkeSangill:Kære alle aminoer :-)
Jeg elsker Amino forum og derfor vil jeg også blotte mig lidt, ved at høre om feedback på min webshop??
Den er stadig under opbygning og er ikke hundrede procent færdig, jeg mangler stadig at lægge varer ind, samt få styr på et par funktioner, men bare for at høre hvordan første indtrykket er?
Håber jeg får masser af feedback på den -- adressen er www.memy.dk
Samtidigt med det er jeg en smule stock, med at færdig gøre siden, er der nogle der har lyst til at give en hånd med? evt. gode råd vejledning mm?
Så søger jeg folk der har lyst til at reklamere lidt for webshoppen, for at sætte en ny selvstændig igang
og sidst men ikke mindst! Er der nogle der mangler varepartier?? Jeg har pt børnehjemmesko til salg under vareparti på qxl, hvis det skulle have interesse.
Håber at høre fra jer
Hilsen Rikke
Hej Rikke - jeg syntes det er fedt du sådan springer ud som selvstændig - HELT KLART THUMPS UP!
Mit første indtryk når jeg kommer ind på siden er, at baggrunden føler jeg, gør siden mere rodet, og fjerner fokus lidt fra indholdet.
Og så lagde jeg mærke til footeren, hvor teksten er ret utydelig, så enten skal du fjerne den - eller på en eller anden måde gøre det mere tydelig, en anden farve måske.
Det var bare lige var bare lige min hurtige indskydelse... du vil helt sikkert få meget mere feedback imorgen.
Men held og lykke med det.
Mvh.
Christoffer Nielsen
Craditec