Giv mig 5 gode råd til hvordan jeg får 5000 til at synes om min fanside? 5 fede råd giver rabatkort til marjoe.dk på 15%, og det er et fast rabatkort som kan bruges igen og igen. Kom nu jeg er ved at blive tosset over jeg ikke får folk til at tilmelde sig, jeg har det de vil have og vind. Vil du ansættes i 14 dage, til at styre det, og få det sat igang. (Send mig PM, hvilken forslag du har, og lønforslag.
John D
|
marjoe:Giv mig 5 gode råd til hvordan jeg får 5000 til at synes om min fanside?
5 fede råd giver rabatkort til marjoe.dk på 15%, og det er et fast rabatkort som kan bruges igen og igen.
Kom nu jeg er ved at blive tosset over jeg ikke får folk til at tilmelde sig, jeg har det de vil have og vind. Vil du ansættes i 14 dage, til at styre det, og få det sat igang. (Send mig PM, hvilken forslag du har, og lønforslag.
John D
Hej John
Jeg har desværre ikke fem forslag, men jeg vil gerne prøve at give nogle gratis råd alligevel :)
Syntes du skulle prøve at lave en konkurrence om hvem af de 442 som syntes godt om din side og dine facebook venner skal afsende flest mulige forslag ud til at syntes godt om siden, så den person som har afsendt flest forslag til sin venneliste vinder et eller andet. Meget vigtigt du kontroller at vedkommende der f.eks. skriver sendt til 800 venner, har 800 venner på sin liste og hvertfald en del af dem er at finde under syntes om :)
En anden ting kunne være at du holdte siden aktivt, ved at komme med tilbud og info om nye produkter, mener jeg godt at man kan. På den måde kommer der hele tiden noget nyt på væggen hos dem der "syntes godt om" siden og deres venner vil lægge mærke til mere til siden og nogle af dem vil også "syntes godt om" det :)
Det bare par forslag, som jeg håber kan bruges... Håber det lykkedes for dig :)
Mvh
Kenan