Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig 5 gode råd - og du får 15% rabat.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv mig 5 gode råd til hvordan jeg får 5000 til at synes om min fanside?

5 fede råd giver rabatkort til marjoe.dk på 15%, og det er et fast rabatkort som kan bruges igen og igen.

Kom nu jeg er ved at blive tosset over jeg ikke får folk til at tilmelde sig, jeg har det de vil have og vind.     Vil du ansættes i 14 dage, til at styre det, og få det sat igang.  (Send mig PM, hvilken forslag du har, og lønforslag.

John D

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:31

marjoe:

Giv mig 5 gode råd til hvordan jeg får 5000 til at synes om min fanside?

5 fede råd giver rabatkort til marjoe.dk på 15%, og det er et fast rabatkort som kan bruges igen og igen.

Kom nu jeg er ved at blive tosset over jeg ikke får folk til at tilmelde sig, jeg har det de vil have og vind.     Vil du ansættes i 14 dage, til at styre det, og få det sat igang.  (Send mig PM, hvilken forslag du har, og lønforslag.

John D

Hej John

Jeg har desværre ikke fem forslag, men jeg vil gerne prøve at give nogle gratis råd alligevel :)

Syntes du skulle prøve at lave en konkurrence om hvem af de 442 som syntes godt om din side og dine facebook venner skal afsende flest mulige forslag ud til at syntes godt om siden, så den person som har afsendt flest forslag til sin venneliste vinder et eller andet. Meget vigtigt du kontroller at vedkommende der f.eks. skriver sendt til 800 venner, har 800 venner på sin liste og hvertfald en del af dem er at finde under syntes om :)

En anden ting kunne være at du holdte siden aktivt, ved at komme med tilbud og info om nye produkter, mener jeg godt at man kan. På den måde kommer der hele tiden noget nyt på væggen hos dem der "syntes godt om" siden og deres venner vil lægge mærke til mere til siden og nogle af dem vil også "syntes godt om" det :) 

Det bare par forslag, som jeg håber kan bruges... Håber det lykkedes for dig :)

Mvh

Kenan

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:47
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:17

Problemet er man skal være logget ind for at synes godt om , men sådan set giver 5000 medlemmer ikke kunder med god brand vis de er reel kunder så byg det langsomt op med at sende ud til alle dine kunder de kan tilmelde sig din fangruppe, for at få 5000 fans er intet problem med at få 100 aktive er et langt større problem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 07:39

Jeg synes du skal lade være med at tænke så meget på få 5000 til at synes om din side. I stedet burde du kigge på hvordan du får flest mulige gode og relevante likes.

Der er sikkert mange herinde der vil råde dig få de folk der allerede synes godt om din side, til at invitere alle deres venner - men lad for guds skyld vær med det! Der er sikkert forskellige holdninger til det her, men jeg mener på ingen måder at de negative tanker som man påtvinger sit brand, hvis man får folk til at spamme deres venner med invitationer, på nogen måde opvejes af de få salg det måtte skaffe. Prøv at tænk hvis bare 50 brugere sendte invitationen invitationen ud til 200 venner hver - det 10.000 mennesker der nu ser det brand du sikkert har brugt lang tid på at opbygge, sidestillet med andet skrammel som 'Farmville', 'Vind en million kr. ved at pille dig i navlen!' og andet Facebook-skrammel. Andre vil sikkert argumentere for at det også er 10.000 nye potentielle kunder, men det er det jo bare alligevel ikke, når 99% af menneskerne man når, ser det som spam. Men nok om det!

Det jeg synes du skal satse på, er istedet at satse på at få ALLE din nuværende kunder med i første omgang. Min filosofi på dette område, er at man må bruge resurser på at så i foråret, hvis man vil høste i foråret. Når et salg er afsluttet på din side, kunne du jo gøre brugeren opmærksom på at de kan få en 15%-rabat på deres næste køb, hvis de benytter et bestemt link på din facebook-side. Alternativt kunne du enten direkte på dit website, ved afsluttede køb, eller i dit nyhedsbrev, liste dine 5 mest sælgende produkter med billeder og hele svineriet, og så skrive at de kan få x antal procenters rabat hvis de benytter linket på din facebook-fanside. Hvis du på den her måde i en periode ofrer lidt penge ved at give nogen solide rabatter, som folk aktivt skal ind at finde på din facebook-gruppe, vil du jo efterhånden få opbygget dig en fanbase på facebook, hvor alle har det fællestræk at de blev fristet af det gode tilbud!

Prøv at overveje af sådan en gruppe er værd! Istedet for at have en gruppe med 5000 fans, som egentlig ikke føler nogen speciel tilknytning din forretning, vil du i stedet have en gruppe der nok er en del mindre, men tilgengæld alle sammen har haft en positiv oplevelse(f.eks. en ordentlig rabat) med, ikke alene din forretning, men selve din facebook-side. Jeg behøver vel nærmest ikke at beskrive værdien af at kunne sende nye tilbud direkte til en gruppe af folk der allerede stoler på din forretning, og samtidig har vist tilbøjelighed til at tage imod et godt tilbud når de ser det :-)

Jeg synes det er en rigtig fed forretning du har bygget, og jeg håber at du får succes med dit facebook-projekt!

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 09:16

Hej du.

Du kunne ihvertfald starte med at lave dit link kort.. sådan at den bare hedder www.facebook.com/marjoe

Og så ville jeg også gøre lige som theis siger, og fokusere på at få relevante fans, istedet for mange ubrugelige..

Mvh Tobias.

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 09:31

Sørg for at holde et højt aktivitetsniveau, ved at engagere dine fans. Så skal det nok sprede sig ad mere naturligt vej. 

Fokuser på dine insights, og sørg for at disse hele tiden bliver bedre. Fokuser på "monthly active users" fremfor antal likers.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 17:02

Jeg siger det samme som Gun Uret..
.. du spammer kun.

S.O.C.I.A.L. er de seks vigtigste bogstaver i "sociale medier".

Engage or die!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)