Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links fra andre sider

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere læst at værdien af links fra f.eks. do-follow blogs kun har værdi hvis man har et link pr. side og at de efterfølgende links altså ikke tæller.

Hvad menes der her med "pr. side", er det f.eks. pr. artikel på en blog, således at man godt kan få gavn af at kommentere på flere artikler på samme blog og dermed få links fra flere "undersider" på den pågældende blog/domæne.

Kenneth

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:20

kennethbach:

Jeg har tidligere læst at værdien af links fra f.eks. do-follow blogs kun har værdi hvis man har et link pr. side og at de efterfølgende links altså ikke tæller.

Hvad menes der her med "pr. side", er det f.eks. pr. artikel på en blog, således at man godt kan få gavn af at kommentere på flere artikler på samme blog og dermed få links fra flere "undersider" på den pågældende blog/domæne.

Kenneth

når man siger pr side, menes der pr url. Så ja det er muligt at få flere links fra samme domæne, men på hver deres url. ligesom det er tilfældet her på amino.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:53

Kim - tror mere han mener at når han nu kommentere på 10 tråde på Amino, hvor meget hvert link så tæller. Når det er til samme adresse han linker.

Fordi jeg har +1.000 links fra Amino (pga. Min signatur), og de tæller jo ikke lige så meget som det første.

Jeg har bare ikke lige formlen på, hvor meget de falder i værdi.

Jeg har dog læst at hvis man nu har tre links i samme artikel på sin blog, så får de hver 33 % af linkjuicen. Så linkjuicen bliver ligesom spredt ud på de forskellige links.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:38

Som Kim skriver; pr. URL. Hvert blogindlæg (artikel) har normalt sin egen URL - derfor får du også linkjuicen fra hver artikel. Så ja man kan godt kommentere på flere artikler - og få noget ud af det.

/JG

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:41

Men er det forkert forstået, hvis den værdi, falder fra gang til gang?

Jeg mener bare at link nummer #1100 og link nummer #3 har vel ikke samme værdi, fra samme blog, selvom det er på forskellige URL's?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)