Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man få affiliate site til 1000 kroner?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg sidder med en idé om at starte et affiliate site, men hvad kan sådan et koste? Kan man få lavet et site for 1.000,- inkl. moms?

Jeg har webhotel og domæne!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra None
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagtens :-) 
Skriv til mig på ebbe908@hotmail.com og vi kan sagtens finde ud af noget.  

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du.

Det kan snildt lade sig gøre..

wordpress er nemt og hurtigt at installere, og så findes der jo en millionmilliard forskellige themes og masser plugins..

Mvh Tobias.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

ja. Hvad skal det indeholde?

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg godt lave for dig til 1.000 kr.

Jeg har gennem tiden lavet mange affiliatesider og i samarbejder med Entermedia, kan jeg lave en knald god affiliateside for dig, der skildre sig ud! Skriv til mig på jonasgoth@gmail.com

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som du kan se i tråden her, så er det meget nemt at finde nogen der vil lave en affiliate-side for 1.000 kr., men det er desværre irrelevant. Spørgsmålet du burde stille er nok nærmere hvorvidt du kan få en affiliate-side der rent faktisk har indtjeningspotentiale for 1.000 kr., og det tror jeg desværre ikke du kan.

At lave en affiliate-side der kan trække besøgende til og samtidig sælge varen, kræver grundig research af markedet, planlægning af sidens struktur og strategi, og til sidst skal det hele så designes og kodes. Jeg siger ikke alt dette for at afskrække dig, men nærmere for at du ikke skal smide penge ud af vindet.

Hvis nogen derude skulle være uenig med min påstand, skal de være velkommen til at prove me wrong :-)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Theis.

Jeg er uenig med dig..

Man kan sagtens lave en wordpress blog for 1000 kr. som kan tjene penge..

Måske ikke 10.000 om måneden, men et par tusinde skulle sagtens kunne lade sig gøre..

Det kommer helt an på om indholdet er relevant og rent faktisk kan bruges, og ikke bare er til for at søgemaskinerne skal komme ind på siden.

Mvh Tobias.

Fra Albertslund
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjoegaard:

Hej Theis.

Jeg er uenig med dig..

Man kan sagtens lave en wordpress blog for 1000 kr. som kan tjene penge..

Måske ikke 10.000 om måneden, men et par tusinde skulle sagtens kunne lade sig gøre..

Det kommer helt an på om indholdet er relevant og rent faktisk kan bruges, og ikke bare er til for at søgemaskinerne skal komme ind på siden.

Mvh Tobias.

Selvfølgelig kan han få sat en Wordpress-blog op for 1.000 kr., så langt vil jeg gerne give dig ret. Men at han så uden nogen hjælp til strategi med indholdet, hjælp til SEO, hjælp til vedligeholdelse, o.s.v., skulle kunne tjene et par tusinde om måneden, det er vist lige at love en tak for meget. Selvfølgelig har vi alle hørt om solstråle-historierne, men sandheden er jo at det er en promille af alle bloggere, der kan finde ud af at tjene en rød reje på deres blogs - specielt når han ikke nævner et ord om at han skulle have den mindste erfaring med det.

Men igen, hvis du mener han få en affiliate-side for 1.000 kr., og begynde at tjene et par tusinde om måneden, så vil jeg da glæde mig til at se resultatet :-)

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)