Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Pop up nyhed" på forsiden af Joomla site, hvordan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, vi skal afholde nogle seminarer om en måneds tid, vi har brug for at sætte alle sejl ind for at få fat i de sidste deltagere. Jeg vil derfor gerne have en funktion på mit Joomla site der gør noget i denne stil: når man kommer ind på forsiden første gang, så kommer der en "pop up" frem der fylder det meste af skærmen med f.eks. et billede af vores invitation og et spørgsmål "Kunne du tænke dig at deltage i vores seminar........" og så en "Ja" og en "Nej" knap og når man har taget stilling så kan man komme videre ind på sitet (lidt i stil med de brugerundersøgelser der af og til popper op på krak og andre søgemaksinter). Jeg har forsøgt at finde et extention på joomla extentions, men det er mildets talt umuligt for jeg ved ikke hvor og hvad jeg skal søge efter.

Er der nogen der kan anbefale en extention der har denne eller måske en lignende eller endda bedre funtion som beskrevet vil jeg blive MEGET glad, på forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 00:47

Det kan vi hjælpe dig med, hurtigt. Jeg er fuldstændig med på, hvad du efterlyser.

Du er meget velkommen til at skrive til mig på dme@dmegraphic.dk

De bedste hilsener

David

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 07:10
Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 07:43
Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 07:44

dmedme:

Det kan vi hjælpe dig med, hurtigt. Jeg er fuldstændig med på, hvad du efterlyser.

Du er meget velkommen til at skrive til mig på dme@dmegraphic.dk

De bedste hilsener

David

Tak David, men jeg vil gerne kunne gøre det selv via et extentions modul, ellers vender jeg tilbage.

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 08:16
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 18:01
Ledte efter nøjagtig den samme - tak for link! :-)
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)