Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp !! Mangler input da jeg køre i ring.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler hjælp og input til min side, har haft den nogle år men der er ikke sket meget i lang tid på dens look generelt.

Jeg har en scannet shop så det i sig selv begrænser jo men udelukker ikke optimeringer mm.

Går og overvejer anden shop løsning som magento, men inden jeg kommer så langt vil jeg gerne have lavet lidt forbedringer på eksisterende side, og gerne høre fra andre købmænd der bruger magento om deres erfaringer.

Så se på siden kom med input, det er lidt en nørde shop for gamere, men det ændre jo ikke ved det gennerelle billede af shoppen og de fejl og mangler der nok er Wink

Shoppen er www.computerland.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:41

Hej Peter.

Jeg ville overveje at starte helt forfra og SÅ spørge, når du ikke mere kan komme på at ændre flere ting sammen med din webdesigner.

Der er jo ikke meget idé i at få en masse input, når du alligevel skal starte forfra - specielt ikke da jeg ikke kunne finde noget der IKKE burde ændres.

Når du er klar må du gerne sende mig en Privat Besked - så skal jeg nok komme med noget feedback.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:50

vis du ikke kan ændre det store tomrum øverste på siden intet i banner næste, ikke unikke url ville jeg vælge et anden webshop system

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:59

Testede lige din side på http://validator.w3.org/ 86 fejl...! Det burde du nok kigge lidt på.

Et byt topbanner, nogle nye farver og måske en anden font, kunne sikkert også hjælpe med at løfte siden lidt.

Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 23:02

Hej Christian.

Ok det var også bare hvis der lige var en håndfuld ting du kunne sige ville hjælpe meget ud fra hvad du kender til dette.

Overvejer jo magento shop, men dette er en længere omgang at få op og stå fra bunden, så ind til da ville jeg jo gerne lave nogle små ændringer, som måske kunne betyde meget.

Hilsen Peter

Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 23:06

Mikael mener du selve banneret eller det med onlinehelp ?

Ville gerne have det onlinehelp til at ligge et andet sted på siden, men syntes ikke rigtig det kan lade sig gøre.

Og overvejer magento shop, da jeg mener den har næsten frie rammer, men igen også kræver jeg vil sætte mig ind i denne.

Hilsen Peter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:09

Peter Søe:

Mikael mener du selve banneret eller det med onlinehelp ?

Ville gerne have det onlinehelp til at ligge et andet sted på siden, men syntes ikke rigtig det kan lade sig gøre.

Og overvejer magento shop, da jeg mener den har næsten frie rammer, men igen også kræver jeg vil sætte mig ind i denne.

Hilsen Peter

Især online hjælpe i banner det fylder meget lidt øverste på siden

Banner neden under igen i midten i banner der kan sagtens laves noget der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 23:23

Hej x-tra.

Har lige snakket med scannet og det med fejlene mener de det meste er pga. at shoppen her i sin tid er kodet i HTML3 og ikke 4, ved ikke om det har noget med sagen at gøre, men det er ikke umiddelbart noget der kan rettes uden de skal kode om.

Verdana er det hele skrevet med, er det en no go font ?

Forslag til evt. farver ?

Hilsen Peter

Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 23:34

Hej Mikael.

Online ville jeg gerne have ud i højre side og ligge eller laves mindre og kunne smide det i banneret, men ved skisme ikke hvordan det kan laves, jeg er mere til hardware end programmering og sådan :)
Det ligger nemlig ikke i banneret nu men i toppen af selve siden over banneret.

Hilsen Peter

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 23:58

Christian iMARKETING:
Jeg ville overveje at starte helt forfra og SÅ spørge, når du ikke mere kan komme på at ændre flere ting sammen med din webdesigner.

Og så vente med det til februar hvor Magento lancere deres fullservice løsning til mindre virksomheder: http://www.magentocommerce.com/getready.html

Magento GO! 

De har lige announced den på Magento Imagine konferencen.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)