Jeg mangler hjælp og input til min side, har haft den nogle år men der er ikke sket meget i lang tid på dens look generelt.
Jeg har en scannet shop så det i sig selv begrænser jo men udelukker ikke optimeringer mm.
Går og overvejer anden shop løsning som magento, men inden jeg kommer så langt vil jeg gerne have lavet lidt forbedringer på eksisterende side, og gerne høre fra andre købmænd der bruger magento om deres erfaringer.
Så se på siden kom med input, det er lidt en nørde shop for gamere, men det ændre jo ikke ved det gennerelle billede af shoppen og de fejl og mangler der nok er
Jeg ville overveje at starte helt forfra og SÅ spørge, når du ikke mere kan komme på at ændre flere ting sammen med din webdesigner.
Der er jo ikke meget idé i at få en masse input, når du alligevel skal starte forfra - specielt ikke da jeg ikke kunne finde noget der IKKE burde ændres.
Når du er klar må du gerne sende mig en Privat Besked - så skal jeg nok komme med noget feedback.
Ok det var også bare hvis der lige var en håndfuld ting du kunne sige ville hjælpe meget ud fra hvad du kender til dette.
Overvejer jo magento shop, men dette er en længere omgang at få op og stå fra bunden, så ind til da ville jeg jo gerne lave nogle små ændringer, som måske kunne betyde meget.
Har lige snakket med scannet og det med fejlene mener de det meste er pga. at shoppen her i sin tid er kodet i HTML3 og ikke 4, ved ikke om det har noget med sagen at gøre, men det er ikke umiddelbart noget der kan rettes uden de skal kode om.
Verdana er det hele skrevet med, er det en no go font ?
Online ville jeg gerne have ud i højre side og ligge eller laves mindre og kunne smide det i banneret, men ved skisme ikke hvordan det kan laves, jeg er mere til hardware end programmering og sådan :) Det ligger nemlig ikke i banneret nu men i toppen af selve siden over banneret.