1000,-! Hvad skal jeg købe af dig
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Hva med at bruge pengene på noget, som du enten har brug for, eller på en oplevelse af en eller anden slags...
Alternativt kig på Ebay ;D
Tjoo, du har ret... men er ikke så meget for eBay og den slags sider... Men har godt nok tænkt meget over Amino Plus medlem... :D
Svar
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Tjoo, du har ret... men er ikke så meget for eBay og den slags sider... Men har godt nok tænkt meget over Amino Plus medlem... :D
Det er en god investering , og mener du ikke det ,efter det først år kan man jo springe fra igen
Jeg har haft stor glæde af mit, da jeg har fået rigtige gode forbindelser til div. leverandører .
Svar
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Tror sku også det er det, som jeg ender med. Men hvis der er flere som har nogle interessante ting, så kom bare med dem.
Svar
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Jamen, det da ikke så svært ..
Du har da muligheden for at købe en masse dejlige kasketter / huer til en fantastisk god pris .. Fører blandt andet mærkerne: Flexfit, Upfront, New Era, Atlantis, Casual Neckwear ..
Hvorfor: Jamen enkelt .. Det herre nitten og gå med kolde ører, og så det altid rart med en cap når man ikke når og sætte håret :)
Jeg synes da du skal tage et kig på www.caps4you.dk - Og hører gerne fra dig på Info@caps4you.dk
Hav en god aften.
Med Venlig Hilsen Martin Jensen
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Det ender bare som en linkbuilding tråd , hvor alle anbefaler deres egne produkter, uden at kende dit behov... Og det bliver du næppe klogere af ;D
Køb Amino plus eller find noget, som du virkelig mangler, det vil du få mest ud af ;D
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
i fitness world kan du træne til 199 kr per måneden så køb det online på deres hjemmesiden og brug penge til at blive i bedre form og have et bedre helbred
Svar
Tilmeldt 29. Sep 08
Dan
Fra
cSupport
Skrevet
08-02-2011 kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hehe, brænder de så hårdt i lommen de penge?
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
08-02-2011 kl. 10:03
Svar
Hey
For 1000 kr. kan jeg skaffe dig 50 nano-måtter.
www.hawdaresh.mono.dk
Du kan eventuelt dele dem ud som gaver i forbindelse med det du laver.
Med Venlig Hilsen
N.H. SERVICE
Svar
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Hey
For 1000 kr. kan jeg skaffe dig 50 nano-måtter.
www.hawdaresh.mono.dk
Du kan eventuelt dele dem ud som gaver i forbindelse med det du laver.
Med Venlig Hilsen
N.H. SERVICE
Link virker ikke :D
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
08-02-2011 kl. 13:51
Svar
Svar