SKAL der være mulighed for betaling med kort, eller er det godt nok med en faktura ? Sender det er forkert signal hvis der er mulighed for kort betaling, jeg mener at for den professionelle bruger skal det IKKE ligne en B2C shop ? Jeg forestiller mig at den lille enkeltmandsvirksomhed måske nok kan være interesseret i at betale med kort, men den store virksomhed heller vil modtage en faktura, som det oftest forekommer ved en "normal" handel. |
Betaling på webshop B2B ?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
Min oplevelse er at hvis jeg kan forenkle processen så taber jeg ikke kunder ved kassen, jeg er usikker på om de indkøbere som jeg gerne vil have fat på ikke bliver skræmt væk af kort betalingen. Indkøbsfunktionen i en virksomhed med mere end et par medarbejdere tror jeg ikke sidder med et betalings kort til at ordne den slags, det klarer bogholderi funktionen. |
Men, set fra din side af, skal du jo passe på med at give alle og enhver kredit! Det kan hurtigt blive alt for dyrt + du kommer til at bruge en masse tid på at rykke for penge. |
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
Det vil ikke virke usæriøst på mig at der er kortbetaling. De steder hvor jeg laver store bestillinger, der vil jeg forvente kredit, og derfor en faktura, men er det mindre bestillinger, så synes jeg det er rart, når man kan klare betalingen samtidig, og måske endda få en konantrabat. Hilsen |
www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)