Nå, på den måde. Jeg har klikket på linket nu, så er inde. |
Nu er jeg derinde for alvor. Skulle installere en masse JAVA-shit. Jeg er i skakrum 1
Nå, på den måde. Jeg har klikket på linket nu, så er inde. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Nu er jeg derinde for alvor. Skulle installere en masse JAVA-shit. Jeg er i skakrum 1 |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Vi vil godt opdateres på resultatet |
Tak for spillene, du er jo en skak haj! |
Kristian Ole Rørbye
Tak. Ja, jeg er rimlig god, men du er heller ikke helt ringe. |
Tak :) Jeg ser frem til revanche |
Kristian Ole Rørbye
Du siger bare til når du har lyst, jeg er næsten altid parat. |
Forresten, så snuppede jeg et par partier derinde i går, og fik klask af en der kalder sig for 'mormor' - håber sgu ikke det var en senil gammel dame, det kan jeg ikke klarer at tænke på. |
Jeg har hørt hun skulle være omkring de 80-90 år! |
Kristian Ole Rørbye
Ups - hende har jeg så hermed sat på min filter-liste. Endnu mere ups. Har ladet mig fortælle at Dansk Skak Union har lukket deres forum ned, og alt debat i stedet skal foregå over på facebook. Grunden skulle eftersigende være at forummets eneste moderator har valgt at stoppe p.g.a mobning fra trolls - hoved-bestyrelsen har så valgt ikke at spørger om der var andre der havde lyst til at påtage sig opgaven som moderator, og bare hen over natten lukket forummet ned, og skubbe ansvaret ( moderationen ) over på facebook. Har ikke selv orket at læse den meget lange debat der køre inden på det nye forum http://www.facebook.com/topic.php?uid=143362829050&topic=14890 - men folk er godt nok gryntet - har aldrig før set så meget drama før i dansk skak. |