Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger firma til at overtage Leasing aftale

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle.

CTO Mac Pro Quad-Core 2.8GHZ, 8GB, Raid Card, 4 x 1TB, OS X server      26.285,21

APP - Mac Pro  Applecare Protection Plan                                                                1.839,20

CTO MacBook Pro 17" i7 8GB 500GB 7200 RPM                                                    17.129,97

APP - MacBook Pro 15" & 17" Applecare Protection Plan                                   2.159,20

Det er en leasingaftale som er lavet med Grenke Leasing

Den lyder på 36 mdr, der er 30 mdr tilbage på den og den månedlige ydelse er på :  1897,51

Grundet til at jeg vil af med den er at mit firma ikke kører som det skal og leasing pengene er svære at tjene ind. Tænkte lige jeg ville være ærlig omkring sagen.

Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:18

Hej Reino,

Hvor er jeg ked af at høre, at forretningen ikke går som den skal. Jeg er selv iværksætter og kan måske hjælpe dig på vej. Vi har lige lanceret en hjemmeside, der bl.a. har til formål at hjælpe virksomheder i din situation af med leaset udstyr. Du kan se konceptet her:

LeasingBørsen.dk – vejledning til at komme ud af leasingaftale

Hvis du bliver ringet op af en af mine kolleger i forbindelse med at du indrykker annoncen, så henvis til "Peter fra Amino-debatten". Så sørger jeg for at det ikke koster dig noget.

Og i øvrigt – held og lykke med forretningen.

Vh. Peter

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 20:27

hej peter

Jeg ville lige tjekke jeres side ud, men får intet frem, bare en hvid side?

Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:40

videoman:

Hej Reino,

Hvor er jeg ked af at høre, at forretningen ikke går som den skal. Jeg er selv iværksætter og kan måske hjælpe dig på vej. Vi har lige lanceret en hjemmeside, der bl.a. har til formål at hjælpe virksomheder i din situation af med leaset udstyr. Du kan se konceptet her:

LeasingBørsen.dk – vejledning til at komme ud af leasingaftale

Hvis du bliver ringet op af en af mine kolleger i forbindelse med at du indrykker annoncen, så henvis til "Peter fra Amino-debatten". Så sørger jeg for at det ikke koster dig noget.

Og i øvrigt – held og lykke med forretningen.

Vh. Peter

Hej Peter.

Jeg vil være dig yderst taknemmelig for sådan en annonce på jeres hjemmeside.

men den er hvid ?!?!?

Reino

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:07

Siden skulle gerne være tilgængelig igen. Vi er netop i gang med at promovere LeasingBørsen.dk, og det har givet en del ekstra trafik. Så i går aftes blev vores systemer opgradet og tunet... det gav desværre lidt nedtid.

- Søren

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)