Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agenter i Kina/indien/peru søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er en nystartet virksomhed, der søger agenter/kontakter der kan hjælpe med kontakter til pålidelige fabriker.

Vi har førhen kunne sende billeder af smykker vi ville have produceret i eks. kina

men denne fabrik viste sig ikke at være helt så pålidelige som vi troede

derfor hvis nogen operere som agenter i nogle af disse lande og kan noget inden for smykker, ure og tørklæder. høre vi meget gerne

Venlig hilsen

Emilogbaaring - Sara

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 03:48

Hej

Det lyder spændende.

Har du en forespørgsel klar til afsendelse på mail? Jeg er kæresten er netop flyttet til Kina og min svigerfar som også er dansker, har haft grossistfirma herude i en del år. Så vi har mange kontakter. Det er 100% danskejet.

Du er velkommen til at sende det til mig, så finder jeg hurtigt ud af, om det er noget vi kan lave.

mail: taz_nielsen@hotmail.com

mvh

Natacha 

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:31

Hej Sara.

Det er ikke første gang man hører om upålidelige fabrikanter, og ihvertfald ikke sidste gang.

Jeg kan sagtens hjælpe dig mht. smykker, men lige netop dette produkt er Thailand mere passende at handle med. 
Kina er mere kendt for porcelæn, tekstil og mange andre forbrugsvarer, mens smykker ikke er i samme bølgelængde.

Hvis du ønsker min hjælp, er du velkommen til at kontakte mig.

Du kan også læse mere om os på www.kgmconsult.dk.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen 

Tilmeldt 25. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:34

Hej Sara

Ville bare høre om I har fundet en pålidelig fabrikant, som I ønskede? Hvis ikke, kan jeg evt. hjælpe jer. Jeg er en dansk kvinde bosidende i det nordlige Peru, hvor der laves smukke håndlavede kvalitetssmykker (her arbejdes fx. i 950 sølv (95% rent sølv) i stedet for det 925 sterlingsølv, som er det mest almindelige i DK). I øjeblikket eksporterer jeg til Australien, men er også interesseret i at eksportere til DK.

Hvis du stadig har interesse i at få produceret jeres smykker i Peru eller bare vil have et tilbud, så du kan tjekker pris og kvalitetsforholdet, kan du sende mig nogle billeder af de smykker du ønsker at få fremstillet, samt information om ønsket mængde. Så skal jeg vende tilbage til dig hurtigst muligt.

Mvh Christina Buck

Tilmeldt 25. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:59

Hej Sara

Ville bare høre om I har fundet en pålidelig fabrikant, som I ønskede? Hvis ikke, kan jeg evt. hjælpe jer. Jeg er en dansk kvinde bosidende i det nordlige Peru, hvor der laves smukke håndlavede kvalitetssmykker (her arbejdes fx. i 950 sølv (95% rent sølv) i stedet for det 925 sterlingsølv, som er det mest almindelige i DK). I øjeblikket eksporterer jeg til Australien, men er også interesseret i at eksportere til DK.

Hvis du stadig har interesse i at få produceret jeres smykker i Peru eller bare vil have et tilbud, så du kan tjekker pris og kvalitetsforholdet, kan du sende mig nogle billeder af de smykker du ønsker at få fremstillet, samt information om ønsket mængde. Så skal jeg vende tilbage til dig hurtigst muligt.

Mvh Christina Buck

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 19:34

Kim Long Nguyen:
Kina er mere kendt for porcelæn, tekstil og mange andre forbrugsvarer, mens smykker ikke er i samme bølgelængde.

Hvor får du denne konklusion fra? ;-)

Jeg har faktisk flere kunder, der er meget tilfredse med de smykker fabrikker jeg har skabt kontakt for dem. Jeg har også selv boet i et område i Kina, der fremstiller ca. 30% af verdens smykker. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)