Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netkurser

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg vil gerne høre om der er nogen af jer som kender til sider på nettet, hvor man kan tage kurser som udelukkende tages over nettet. Mange af de kurser jeg har fundet foregår for det meste over nettet, men der er som regel inkluderet enkelte kursusdage, hvilket jeg desværre umiddelbart ikke kan deltage.

Jeg er på jagt efter leder, coaching og sprogkurser og hvad sprogkurser angår, er det i første omgang tysk som står øverst på listen.

Jeg håber at der er nogen som kan komme med nogle gode ideer.

På forhånd tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej schoen. 

I sammenarbejde med 2 freelancere har jeg givet og formidlet tyskundervisning, lektiehjælp og korrekturlæsning i noget tid nu. Via Skype og mail er det intet problem at formidle viden, information og opgaver. 

Vores arbejde tager udgangspunkt i dine allerede tilstedeværende sprogkundskaber. En stor del af lektionerne skal lægge grundlag for selvstændigt arbejde fra din side af. På den måde kan du bruge os som et redskab, men kan samtidigt selv beslutte, hvor meget tid du vil bruge på vores øvelser. Du vil kunne få tilsendt videomateriale om grammatik samt en lang række øvelser og opgaver. Disse bygger bro mellem hver lektion (via Skype). 

Ønsker du mere information, kan du sende mig en PB eller besøge hjemmesiden for Kontakt Tyskland.

Med venlig hilsen, 

Linnart S Felkl

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)