Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate tips

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 67
Fra  Fisk på krogen Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Har lige oprettet min første affiliate hjemmeside: www.din-rejseguide.dk

Ville hører om der er nogen med tips til en ung nybegynder indefor affiliate, gerne med noget seo.

Venter ligenu på bekræftigelse fra nogle netværks, hvilke kender i man kan tilmelde sig til, når man er under 18?

Vh. Niller

http://fiskpaakrogen.dk - fiskegrej og beklædning til gode priser! 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 08:50

Hej Niller! 

Fed side du har lavet! Jeg kan se at du bruger Wordpress, hvilket er rigtig positivt. 

Her er et SEO plugin du kan bruge: 

Greg's High Performance SEO:  Når du har installeret dette plugin kan du oprette overskrifter, beskrivelser og SEO keywords, under dine artikler når du redigere i dem. Download her. 

Udover det kan du vha. denne generator finde ud af hvor SEO venlig din hjemmeside er. Prøv endelig med din egen hjemmeside!

Udover det kan du finde to gode guides til at komme igang med din Wordpress side, både SEO mæssigt og generelt. Den ene guide er fra Thomas Rosenstand, og den anden er fra Ordpress.dk!

Venlig hilsen, 

Jonas Donbæk

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 08:58
Tilmeldt 5. Jan 10
Fra  Fisk på krogen Skrevet kl. 21:48

Jonas Donbæk:

Hej Niller! 

Fed side du har lavet! Jeg kan se at du bruger Wordpress, hvilket er rigtig positivt. 

Greg's High Performance SEO:  Når du har installeret dette plugin kan du oprette overskrifter, beskrivelser og SEO keywords, under dine artikler når du redigere i dem. Download her. 

Udover det kan du vha. denne generator finde ud af hvor SEO venlig din hjemmeside er. Prøv endelig med din egen hjemmeside!

Udover det kan du finde to gode guides til at komme igang med din Wordpress side, både SEO mæssigt og generelt. Den ene guide er fra Thomas Rosenstand, og den anden er fra Ordpress.dk!

Venlig hilsen, 

Jonas Donbæk

Hej Jonas.

Mange tak skal du have, og tak for dine råd :)

Vil du mene Gres Seo er bedre end All in one seo?

Vh Niller

Tilmeldt 5. Jan 10
Fra  Fisk på krogen Skrevet kl. 21:51

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Skrevet kl. 22:33

Hej Niller, 

Det var da så lidt! :) 

Ja det vil jeg. Jeg synes at det fungere bedre. Udover det har jeg hørt fra Unoeuro (Mit web host), at All in One SEO skulle belaste sider og servere rigtig meget. De råder forbrugere til at bruge Greg's High Performance SEO. Men du bestemmer selvfølgelig selv :) 

Vh

Jonas Donbæk

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 22:35

Jonas Donbæk:

Hej Niller! 

Venlig hilsen, 

Jonas Donbæk

Hej Jonas,

Jeg har ikke søgt eller ledt på andre måder, men har du en god "kom-i-gang" guide til wordpress? Skal nemlig selv i gang med en affiliate snart.

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 5. Jan 10
Fra  Fisk på krogen Skrevet kl. 22:42

Jonas Donbæk:

Hej Niller, 

Det var da så lidt! :) 

Ja det vil jeg. Jeg synes at det fungere bedre. Udover det har jeg hørt fra Unoeuro (Mit web host), at All in One SEO skulle belaste sider og servere rigtig meget. De råder forbrugere til at bruge Greg's High Performance SEO. Men du bestemmer selvfølgelig selv :) 

Vh

Jonas Donbæk

Lyder som om du har styr på det, jeg prøver det ;)

Vh Niller

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Skrevet kl. 22:46

Hej David! 

Ja det har jeg da! - Skriv lige en mail til jonasdonbaek@gmail.com :) 

Niller: 

Tusind tak! Held og lykke! 

Du skal være velkommen til at skrive en mail! 

Vh

Jonas Donbæk

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 11:37

Du skal være velkommen til at tage et kig på min blog om affiliate marketing, jeg vil betegne de få indlæg jeg har skrevet indtil vider til at være meget begynder venlige, så dem håber jeg du kan bruge til noget :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)