Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fehmern Catering søger samarbejdspartnere...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fehmern Catering er en nystartet virksomhed som vil komme til at være 2 afdelinger.

Den første afdeling vil komme til at ligge inde på byggeområdet, hvor tunellen til den faste fehmern bælt forbindelse skal bygges! Der vil være et sted omkring 5000-7000 arbejdere som skal have mulighed for at købe mad...

Den anden afdeling vil komme til at ligge i den såkaldte "skurvogns by" Som også vil blive etableret inden for den nærmeste fremtid. Der vil der være et sted mellem 2000-3000 arbejdere som vil overnatte der hver dag. De skal også have muligheden for at kunne købe mad.

Planen er som følger:

Der skal opføres 2 vogne som er udstyret med div. køkken redskaber og Fehmern bælt sørger så selv for etablering af service vogne hvor kunderne så kan nyde deres mad. Dette vil nok være 2 sektions vogne som skal skaffes, så de kan bygges sammen med de andre service vogne! Jeg forhandler lige pt med fehmern bælt omkring hvilke vogne og om de måske vil stille dem til rådighed?

Samtlige papirer og tilladelser er på plads.

Der er meget store indtjenings muligheder!!!

Kunne du/ I tænke jer at være med på denne forretning? Så kontakt mig venligst på mail: spetcrum@yahoo.dk Eller skriv til mig herinde.  

De Bedste Hilsner Kim Hansen

Fehmern Catering

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 16:59

Du må da godt sende en pb til mig om hvad det går ud på

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim.

Kunne du ikke lige skrive dit CVR nummer her i tråden?

Venlig hilsen,

Christian

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:41

Hej Kim

Hvis du har brug for Dankort terminal så må du godt kontakte mig.

der ud over så kommer der nok nogle udlændinge og arbejder her og skal bruge mobil taletid det er også noget som jeg kan hjælpe med.

Så hvis det er noget du kan bruge så må du gerne kontakte mig.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 08:01

Hej Kim,

Kunne forestille mig, det bliver alkoholfrit område.

Skal der fejres noget med alkoholfrie drikkevarer, inkl. vin og mousserende vin, så gem adressen:

www.alkoholfrit.dk

Den er under ombygning men kommer i forbedret stand mandag 7/2.

MVH

Bjarne

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  123udlejning Skrevet kl. 10:04

Hej,

Hvis du har brug for en effektiv platform, til formidlingen af dine services, har vi lige nu, et nyt projekt kørende: www.123udlejning.dk, udviklet af vores professionelle team.

Her formidler vi kontakten mellem virksomheder og kunder, indenfor en lang række brancher, og det er helt gratis at oprette bruger og annoncer.

Hvis du opretter nu, og derefter henviser en anden udlejer, får man 14 dage som "forside-annoncør", bare husk at få den nye udlejere til at skrive en mail, hvor der står hvem de er og hvem de er blevet henvist af.

Ellers kan man selv oprette 20 produkter, og ligeledes få 14 dage som "forside-annoncør". Læs mere om os på voreshjemmeside: http://www.123udlejning.dk/ eller på vores facebook: http://www.facebook.com/123udlejning

Mvh Alexander Svensson,

Projektleder for 123udlejning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)