Fehmern Catering er en nystartet virksomhed som vil komme til at være 2 afdelinger. Den første afdeling vil komme til at ligge inde på byggeområdet, hvor tunellen til den faste fehmern bælt forbindelse skal bygges! Der vil være et sted omkring 5000-7000 arbejdere som skal have mulighed for at købe mad... Den anden afdeling vil komme til at ligge i den såkaldte "skurvogns by" Som også vil blive etableret inden for den nærmeste fremtid. Der vil der være et sted mellem 2000-3000 arbejdere som vil overnatte der hver dag. De skal også have muligheden for at kunne købe mad. Planen er som følger: Der skal opføres 2 vogne som er udstyret med div. køkken redskaber og Fehmern bælt sørger så selv for etablering af service vogne hvor kunderne så kan nyde deres mad. Dette vil nok være 2 sektions vogne som skal skaffes, så de kan bygges sammen med de andre service vogne! Jeg forhandler lige pt med fehmern bælt omkring hvilke vogne og om de måske vil stille dem til rådighed? Samtlige papirer og tilladelser er på plads. Der er meget store indtjenings muligheder!!! Kunne du/ I tænke jer at være med på denne forretning? Så kontakt mig venligst på mail: spetcrum@yahoo.dk Eller skriv til mig herinde. De Bedste Hilsner Kim Hansen Fehmern Catering |
Du må da godt sende en pb til mig om hvad det går ud på