Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min web-site?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen..

Som de fleste nok ved stirrer man sig blind på ens eget arbejde..

Derfor.. Kan jeg få nogle af jer til at gå igennem min hjemmeside

og komme med lidt ris og ros..?..

Jeres generelle indtryk omkring seriøsitet og hvad der kan gøres bedre.

Det handler om www.Atomicgadgets.dk 

..På forhånd tak

Fra Middelfart
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 71
Fra  Byggetilladelse.nu Skrevet kl. 00:32

Hejsa

Jeg synes bestemt at førstehåndsindtrykket er rigtig godt, virker til at være en seriøs side. Nem og gennemskuelig hvis du spørger mig.

Hvis der var en enkelt ting jeg skulle sige, så er det at jeg synes at ord som funky og super cool, virker lidt for frisk til mig. Men det har nok bare noget med målgruppen at gøreBig Smile så det er nok bare mig..

Ellers keep up the good work. 

Tegnestue med fokus på byggetilladelser til private - www.byggetilladelse.nu

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 317
Fra  Projektledelsen Skrevet kl. 00:51

Hej Madjam Free,

Jeg skal lige skynde mig at sige, at jeg er ikke en af dem, der ved en masse om SEO, osv, men jeg kan til gengæld give dig et par råd med reklamebrillerne på.

Jeg synes, du skal overveje en eller anden form for præsentation af din butik på forsiden. Jeg kan jo godt regne ud, hvad du sælger, men for mig så er din overskrift, med en blanding af dansk og engelsk, lige på nippet til at være lidt useriøst. Og der kunne du godt tabe mig som køber. Jeg ville også overveje at bruge lidt penge på logoet - jeg kan ikke helt se koblingen til det, du sælger eller til navnet på din butik.

Du bør overveje læsbarheden af rød skrift på den mørke baggrund. Hvis du vil holde fast i baggrunden, så ville jeg overveje kasser med en lysere baggrund for at gøre oplysningerne om prisen tydeligere.

Ellers synes jeg at rammerne for din butik er gode nok, men du mangler lige det med at give lidt personlighed, fortælle lidt om hvad din butik er for noget, og hvem du selv er. Jeg køber selv meget sjældent noget i en butik, hvor jeg ikke kan læse mere om ejeren, baggrunden, osv.

Håber du kan bruge mine råd - og god fornøjelse!

Mange hilsener Lise

Fra Præstø
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 01:01

Hej

Den sorte tekst i beskrivelserne, og den meget mørke baggrund - det passer ikke sammen. Det er ikke ret nemt at læse. Jeg ville foretrække en noget lysere skrift.

Generelt synes jeg, din side er lidt for mørk, men eller ser den rigtig fin ud.

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 01:08

En konkurrent... Hmm... Velkommen til ;)

Hvis jeg skal nævne nogle ting som jeg mener bør ændres på siden, så kommer de her:

Nyt logo - jeg er ked af at sige det, men det er totalt useriøst.

Headeren generelt - Prøv at gøre den mere overskuelig, hvad sker der f.eks. for den mand af guld som står med det danske flag? Symbolisere han noget? Jeg forstår i hvert fald han ikke hvad han skal være der for, han roder.

Produktkategorier - Fjern de produktkategorier der er tomme.

Kategoribilleder - Enten fjern dem eller lav dem om, det ser absolut ikke særlig proff. ud ligner noget der er lavet i paint.

Sprogbrug - Brug et sprog der henvender sig bredere, det er meget ungdomligt - mange steder for ungdomligt. I skræmmer mange potentielle kunder væk.

Det var alt hvad jeg lige havde i denne omgang - held og lykke med projektet ;)

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 01:13
Fra Randers
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 02:03

Din artikel "Hvad er en gadget?" skal du lave om. For det første, fordi det direkte copy-paste fra Wikipedia. Dvs. DC og ulovligt uden kreditering af Wikipedia. For det andet, fordi du har valgt at copy-paste ved at åbne artiklen på Wikipedia for redigering og dermed copy-pastet alle Wikipedias særlige formateringskoder med.

Så er der nogen ting, der mere er en smagssag. Fx ville jeg nok ikke have et galleri med "Den store fascistiske diktator" med et billede af mig selv. Var jeg på jagt efter en memory stick ville det få mig til at vælge et andet sted, der virkede mere professionelt. Andre vil sikkert finde underholdende og helt fint.

Kalenderen nederst til højre kan jeg ikke helt se formålet med.

Så vidt jeg kan se, så er "billigste memory sticks" en sætning, du gerne vil have folk til at forbinde siden med. I så fald ville jeg overveje at have et klart og tydeligt "køb nu"-tilbud helt i toppen af siden. Gerne et, hvor du er helt sikker på, at ingen kan konkurrere på prisen og hvor man går direkte til indkøbskurven, hvis man klikker på en tydelig køb-knap. Det kunne fange lidt af de ukomplicerede kunder ("jeg skal have en memory stick, det skal være billigt og så er jeg ret ligeglad med alt andet") og dem med mere detaljerede krav kigger jo bare videre i butikken, evt. lader de sig overbevise om, at du virkelig er billig, når de ser tilbuddet.

Mvh.

Jakob

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:58

Grundet teksten er siden flere steder nærmeste ulæselige kan derfor ikke se om der underskrifter mv. og hvor meget teksten er delt op mv.

Tekst farven mørk til mørk baggrund det gør teksten svær at læse

Betaling klik gå hurtigt frem til dette skema ikke dette ekstra klik som nu

Meget svært at se hvilken kort i tager imod før betaling frem alle , i tager imod

Teksten på betingelsen siden kan ikke ses grundet nærmeste teksten farve og baggrund

Frem med CVR nummer vis i er virksomhed det skaber troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 10:22

Kan du sende mig en PM?   

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:51

Hjemmesiden er lidt for mørk, men ellers er den meget overskuelig.
Jeg synes du skal læse E-pusher af Martin Thorborg. Han beskriver også hvordan man gør en hjemmeside mere simple, og mere kundevenlig. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)