Nu plejer jeg ikke ligefrem at have problemer med diverse ting på nettet.
Men nu har jeg søgt, prøvet og endnu mere prøvet, men må give op nu...
Hvordan f.. opretter jeg en profil til min webshop på facebook. Nu har jeg set så mange her inde, som har en facebook profil til deres firma/webshop, og sådan en vil jeg også gerne have :) Men kan bare ikke finde ud af at oprette en.
Jeg har fundet det sted hvor man kan oprette en lokal virksomhed - og jeg vil da gå udfra at det er der, men den bliver ved med at fortælle mig at "du kan ikke oprette en profil på facebook", har det noget at gør med at den skal hedde "sexkanin" og hvis det er det, hvordan kan jeg så lave en?
Håber der er nogen her inde, som ved lidt mere på det punkt end mig, så jeg også kan få sådan en profil der inde og begynde at markedsføre mig den vej :)
Såfremt det ikke virker, er det muligvis pga. navnet. Du kan evt. prøve at oprette en med et andet navn som en test - du kan jo altid slette den igen ;)
Det burde ikke ha noget med navnet at gøre, men jeg skal ikke kunne sige det.
på forsiden af facebook inden man logger ind, så held nede i bunden er der en tekst der hedder.
Opret en Facebook side for en kendis, et band eller en virksomhed. Det er den du skal trykke på og så udfylde de forskellige ting. Læs lidt på det kan godt drille lidt i starten. vil du så ha siden skal hedde Facebook/sexkanin.dk så skal du have 10 el 25 venner på siden ( kan ikke huske det rigtig tal men det er der omkring.
Held og lykke
De bedste hilsner
Mick
Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex
Fint nok at man vist nok godt må have ordet "sex" i sin sides navn, men du må ikke linke til en sexshop. Så det bedste råd er at holde snitterne fra at hælde an truckload af timer i en facebookside, for en dag at se den være slettet fra jordens overflade... uden advarsel.