Hej Aminoer Er der nogle, der kender til et enkelt bogføringssystem, jeg evt. kan downloade? Jeg har et lille enkeltmandsfirma og forestiller mig selv at føre regnskabet - er der nogle ting, jeg skal være særligt opmærksom på. Jeg tror nok, at jeg i starten bliver nødt til at konsultere en revisor for at blive sat ind i tingene. Håber at få svar på mine spørgsmål - på forhånd mange tak. Mange hilsner Line Falkenberg |
Regnskab - let eller svært?
- 1
2. Man kan lave fakturaer baseret på en liste over produkter, og så kommer fakturaen automatisk ind i regnskabet. Jeg synes ikke, det er så svært, selv om man selvfølgelig skal bruge et par dage på at sætte sig ind i det. mvh Kristian |
|
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Hej Kristian og Bent Tak for jeres svar. Jeg vil kigge på de forskellige systemer, I nævner. Mange hilsner Line Falkenberg |
Regnskab-LET http://www.remy.dk/index.php?id=257
|
hej line
prøv at kigge på aesiras regnskabsmodulet er gratis og kan senere integreres med deres e-shop |
Mvh Kronborg
Du kan bruge og downloade dette regnskabsprogram. Bruger det selv, men det er meget nyt for mig, så hvis der er andre der bruger eller ved noget om må de gerne skrive om det er godt eller skidt.
|
Hej Jeg bruger summasummarum. Det er gratis indtil du har 300 bilag og derefter koster det kun et engangsbeløb. Har set nogle få har at man skal betale løbende.. Om det er let.. jeg synes det er meget overskueligt med en god hjælp funktion på dansk.. Men som alle programmer skal man lige lære det, men synes nu det er gået stærkt. |